Fruktansvärt dåligt!!

Kikade precis på plus om barnvagnarna och måste säga att jag blev ruggigt irreterad på emmaljunga, vilken jäkla klämrisk det är på dne, gick ut på deras hemsida och läste ett press meddelande:

Till dags datum har Emmaljunga Barnvagnsfabrik AB inte registrerat en enda olycka eller tillbud på någon av våra produkter Nitro City eller City Korgen. Av pressmeddelandet ovan kan man få intrycket att våra vagnar skulle vara osäkra vilket vi inte kan hålla med om


Detta stod det bland annat, för mig låter det som rena rapakaljan, om de inte fått nå klagomål innan ska de få det nu, gör dte inte för att vara en bitterfitta eller grinkärring men emmaljunga säger ska stå för just säkerhet men efter Isabelle klämde sig litar jag inte på den! Ska maila dom nu på en gång, wish me luck:P

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vart har hon fastnat ? Mina barn har aldrig fastnat nånstans å då har vi haft 3 emmaljunga vagnar på 4 år :) Tycker dom är bäst :) Dom har heller inte fastnat eller nå sånt i Herqulesen vi har (syskonvagnen) och det är ju oxå Emmaljunga från "början" va ja fattade de som.. Men de kanske e skillnad på vilken modell man har ?

2010-04-09 @ 14:29:43
URL: http://mickislammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0