Väck mig när hon kommit!

Så känns det verkligen nu, känns som jag vill dra nåt gammalt över mig och bara sova tills hon kommer, och det är ju skit lätt att sova nu också, för det enda som snurrar i huvudet HELA tiden är bäbis! Ser inte fram emot att älskling ska åka och jobba på måndag kan jag ju säga, då kommer det bli bokstavligen talat så att jag kommer sova bort dagarna tills hon kommit! De sista veckorna är verkligen en pärs, det är frustreande att bara gå och vänta ska ni veta, man blir helt knäpp i huvvet!

Nej nu ska jag sova istället för att sitta här och sura, finns ju inge vettigare att göra ändå!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag vet hur det känns vännen. Hyr massa filmer och köp godis. Det får en att tänka på nåt annat för stunden iaf annars är det svårt. Kramar

2009-09-26 @ 16:12:58
Postat av: martina

sv; hej victoria:):) ja shit vad jag börjar bli otålig:):) ja det gäller att göra nåt hela tiden, det går bra så länge killen e hemma men såå jobbigt nu när han inte kommer hem förrän på torsdag:) ja nu får man passa på att bara äta massa godis:P:P kramar

2009-09-28 @ 10:43:43
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0