Svårt val:)

Frågade älskling vad han tyckte om namn stavelsen egentligen och det han vill helst är att hon ska heta isabella:) Isabella Fors:)
Har lite att tänka på nu och tror inte vi kommer bestämma oss helt förrän hon är här:) Som det känns nu vet jag att om jag skulle vilja så skulle jag få som jag vill alltså izabelle, men det känns mycket bättre att älskling ska få vara med och bestämma, och isabella är ju absolut lika fint, det är ju bara jag som hakat upp mig på just belle, ni vet våra bästa år:P:P och sen z för att det är annorlunda:) Men håller ni inte med om att det är bättre att mötas på mitten så båda blir nöjda än att ena ska vara helt nöjd och den andra halvnöjd:P

Jag måste nog komma ur det här egostadiet att jag inbillar mig att hon är mer min än hans för att jag bär på henne:P:P Jag vet att jag e bra knäpp ibland:P

Imorrn ska vi till barnmorskan:):) Verkar inte som jag blittt sjuk iallafall, skönt, älskling tror att jag har ont i halsen på mornarna för att vi har fläkten på fastän det blivit kallare ute, och jag kan nog hålla med han där:P

Natti natti allesammans, svarar på kommentarer imorrn om jag hinner med:):)

Älskar min lilla familj mest som snart e lite större<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Jeanna

Hihi svårt med namnval men alltså om Micke vill att hon ska heta Isabella och du Izabelle..hihi ta Isabella men byt s mot z där då...så blir det Izabella :)

Då har du fått ditt z och Micke bella :)

Smart tänkt Jeanna haha..

Hoppas allt är bra med dig/er :)

2009-09-04 @ 14:28:46
URL: http://angelonearth.blogg.se/
Postat av: Ullis

Även om hon heter "belle" på slutet kommer hon nog att kallas för Bella. Så jag röstar för Isabella :)

2009-09-04 @ 19:20:05
Postat av: Anonym

z i namnet för tankarna tillbaks till lunarstorm tiden, där alla som hette Sandra helt plötsligt hette Zandraaa :-)

2009-09-04 @ 19:54:11
Postat av: martina

hej ullis:):) det har du no galdelles rätt i och jag har faktiskt börjat tänkt så också:):) jag tror jag kommer låta han få bestämma det så han får känna sig delaktig:):)

2009-09-05 @ 21:15:33
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: martina

hej anonym:) det har du rätt i:) och ett plus är om vi inte tar z är att vi slipper special beställa saker som skylt till vagnen och så vidare:)

2009-09-05 @ 21:18:29
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0