Stora kaggen:)

Som vanligt får jag ju inte glömma att lägga upp bild på kaggen även denna vecka:):)

Har sovit så bra inatt med, så underbart att bara behöva kissa en gång:P

Slänger upp två bilder från i lördags med:)






Korten är tagna idag, vecka 38 (37 plus 5)
Tror magen börjat sjunkit nu:)

 Hemma hos jossan och gnubert, grabbarna grus (gnubert, tobbe och jocke)


 och finaste jossan<3<3

 Nu kan jag se på big brother igen på kvällarna:P:P

 Försöker spara ut naglarna, och det är svårt efetrsom jag alltid varit en nagelbitare och har väldigt mjuka naglar:P


Kommentarer
Postat av: jossan

självklart får du lösen till mig!!! =)) sötisen då.. =)))

2009-09-15 @ 12:06:15
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

hej, kom på för sent att jag glömt skriva mail :) så tack för att du mailade ditt lösen. Du är inte ensam om att sitta uppe å kolla på big brother på nätterna :) vore skoj om dom visade några andra säsonger än 2002 å 2003 :) kram

2009-09-15 @ 12:38:25
URL: http://mtdb.blogg.se/
Postat av: zizzi

Då är vi två :p jag håller ocå på å försöker spara ut dem igen.. men mina e oxå sådär mjuka :(....

2009-09-15 @ 13:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0