Söta puckot:)

Min älskling e ett väldigt sött pucko:P:P Har väntat på mitt baby dan påslakan set som jag vann på tradera nu i två veckor och mailade vart fan dte tagit vägen:P fick som svar att schenker skickat avi till mailen! Eftersom jag har kontot med älskling så förstod jag direkt vart det mailat hade tagit vägen och ringde upp älskling, och mycket riktigt dte hade han raderat, han hade trott att jag hämtat ut paketet:P:P Hmm han kan verkligen ha lyssnat på mig när jag gått och gnällt här hemma och undrat vart paketet tagit vägen:P:P Tur att han är sötast i världen<3<3

Såg ni alla holywood fruarna igår, minst sagt underhållande samtidigt som det är så pinsamt:P:P Ena bruden är hon verkligen så där trög eller spelar hon:P:P Och Anna anka ja vad ska man säga, såg ni hånskrattet när hon berättade hur kul det var att döda sniglarna, ohh lord:P:P

Har inte orkat gjort nånting idag,har blivit väldigt trött, vet inte om det beror på graviditeten eller vädret men jag tänker iallfall lyssna på kroppen och bara vila, det gäller ju att passa på nu:):) Älskling har nog börjat blivit mer orolig än jag nu:P:P Han har börjat fått svårt att sova, fast samtdigt säger han som jag att det är så overkligt ännu att hon snart är ute ur stora magen:):)

Såg nu att de börjat med rosa bandet kampanjen igen och jag ska absolut köpa detta mopp set i år, har ångrat mig ändå sen förra året att jag inte köpte det så nu ska jag bara ha det:):)



Nu ska jag se på film och gosa ner mig under täcket, tänk om bara älskling kunde vara hemma:):) Men snart är dte torsdag igen:):)<3


Kommentarer
Postat av: Therese

hihi torsdagarna de är bra dem :) för då kommer killarna hem :P

2009-09-23 @ 15:14:01
Postat av: Linda Hallström

KÖP MOPPSETTET, ja lovar.. de är skitbra.. :P köpte själv ett i vintras :P

2009-09-24 @ 10:21:35
URL: http://kissmylipsred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0