Skogspromenad:)

Kom precis hem från ica med jossan:) Innan va vi ute på en skogspromenad:):) Riktigt skönt, och vilken härlig luft det är i skogen, skulle man bo i skogen skulle man nog aldrig behöva ta astma medicin:)

Gick hur bra som helst att gå, tror jag knappt fick en sammandragning, sa till jossan att det känns då inte som att man är höggravid, inte just då iallfall:)

Imorrn blir det nog också en skogspromenad när jag kommer hem från avesta, ska till barnmorskan och hämta hem "nya" bilen:) Vi har fått köpt en opel corsa av svärmor då hon köpt ny bil:) Älskling ska ha den som pendlar bil och jag ska ha volvon efetrsom den är kombi så jag får plats med vagn och allt:P













Slänger även in ett litet tips, om det funkar det kan jag inte garantera:) Fick höra för några år sen att vaselin är bra för ögonfransarna, att det ska ge näring, och lypsyl ska funka likadant:) Jag har börjat haft på lypsyl på ögonfransarna på kvällarna när jag sminkat av mig:) Har bara testat i nån vecka men det känns jätte bra, det känns som att fransarna "sitter" bättre och resultatet blir mycket bättre när jag sedan på morognen har på mascara:) Sen om de är verkligen funkar eller om det är hjärnspöken som tror att det funkar det vet jag inte:P:P


Hoppas förretsen ingen tar illa upp om jag inte svarat på alla kommentarer, fick en hel del vid lösen inlägget men ni ska veta att jag är jätte glad att ni alla ville ha lösen:)<3<3<3

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill rekommendera mary kays eyeremovern dän ger närign till fransarna och sen gör den så att du kan få tre stycken franasr i en hårsäk för den gör att hårsäcken blir större och håret stannar kvar

2009-09-15 @ 18:58:17
URL: http://saraedlund.blogspot.com
Postat av: sara

den kostar 215 kr och den är jääte deryg. den tar bort sminket väldigt bra också.den räcker ca ett år

2009-09-15 @ 19:10:05
URL: http://saraedlund.blogspot.com
Postat av: jossan

de va ju riktigt dyrt ju.. =((( ska vi göra nå annat lr åka senare? puss

2009-09-16 @ 10:30:55
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0