Sååå söt::)

Jag har verkligen världens underbarste älskling:):) I twilight så förklarade killen sin kärlek till tjejen med att säga att hans kulle kunna dör för henne och älskling vänder sig mot mig och ser så där super söt ut som bara han kan och säger:
- Jag skulle kunna dö för dig:):) Sen böjjer han sig självklart mot magen och säger det till tösen med:):)
Och självklart fick han samma svar tillbaka:):) Jag älskar dig min älskade över allt, dig och bebis<3<3<3 Ingen gör mig så lycklig som du:):)<3<3<3



 Lika kär i dig som den dagen då jag fölll pladask för dig, 28/5 2004:):)




Kommentarer
Postat av: elin

GUD VAD fina bilder på dig. du är verkligen jättefin.

vet inte om nån redan hunnit sagt det..men dom säljer tiny love (visst hette det så?) på babyproffsen i borlänge iaf :) fanns en sån där hund blantannat..men inte rosa vad jag såg iaf.

2009-09-11 @ 22:19:35
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: Veronica

jätte fina bilder på dig gumman!

2009-09-12 @ 10:29:02
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0