Penguin style, 8 dagar:)

God morgon, vaknade precis:)

Sitter och kollar på playhouse disney barsnlig som man är:P:P Ska väcka bus strax och gå ut med han:) Har börjat gått som en pingvin:P Vankar liksom fram:) Gick inte så bra igår när jag och jossan skulle gå igår, det går liksom inte så fort längre och det är ett jäkla tryck fortfarande så fort jag står upp! Känns att magen sjunkit, den har liksom blivit tung på ett annat sätt.

En till del av det som måste vara slemproppen kom igår också:)

Undrar vad man ska göra idag då för att fördriva tiden, har helt tappat orken, är mest trött men skulle behöva rensa ogräset mellan plattorna på uppfarten men hur kul är det då!

Nej nu måste rocco ut:):)


Kommentarer
Postat av: elin

passa på att sova o vila de här dagarna innan. du behövr alla krafter tills förlossningen.jag tog det inte spec llugnt innan..o jag var heelt slut egfter bara nån timme. SÅ VILA tycker jag du ska göra. även fast det kliar i fingranra o vill göra något, plocka o städa. :) kram..äta mat med kolhydrater är också bra o göra..så ät, vila o njut dagarna innannu :)

2009-09-22 @ 13:28:59
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: Lina

Kan tänka mig att det är lite läskigt o kunna känna en fot eller en hand. Jag tycker redan nu att det är lite "ailen"-varning på rörelserna :P



JA, jag kommer skriva ut i bloggen imorgon kväll om det är en tjej eller kille :) Först tänkte vi att vi skulle hålla det för oss själva, bara berätta för de närmaste meeeen vafan, jag kommer inte kunna hålla mig! Då kommer jag ju inte heller kunna lägga ut bilder på saker vi köper åt lill*n heller så JO, klart jag kommer berätta det :))



Då ska jag ge henne det, hon frågade för någon dag sen om du hade fått bebis än. Men jag visste ju inte heller då eftersom jag inte heller kom in här men nu så :)



2009-09-22 @ 16:03:13
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv; Jo, man exploderar, det värsta är att jag får inte vara liskom otrevlig heller. Jag får ju bara påpeka att det inte är okej, fast andra sidan kommer de in igen & inte sköter sig efter detta har vi rätt att förbjuda dem att komma in i butiken igen....

2009-09-22 @ 16:43:42
URL: http://sicka82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0