Hemma igen:)

Nu e jag hemma igen från avesta:) Har hunnit hämtat bilen vi köpt av svärmor, träffat sofia och alexander och varit til barnmorskan:)

Alla värden var lika bra som vanligt:) Fast denna gång hade jag inte gått upp, utan ner över ett kg, jag som fasat för att väga mig, eftersom vi ätit pizza två gånger denna vecka, glass varenda dag, godis och så har jag knappt rört mig:P Så nu e man nere på plus 12 kg igen då:) Fast magen växer ju iallfall och dte är dte viktigaste att tösen växer:) Sf måttet var 36 och hjärtljuden 144:)

Barnmorskan ville gärna att jag skulle ringa om vi hunnit fått innan vi ska dit nästa vecka för hon skulle tycka det vore så kul att veta, efetrsom vi ska föda i ett annat landsting så kan hon inte gå in via datorn och se om vi åkte in:):) Imorrn går jag in i vecka 39 också:):)

min sf kurva:) Mitten strecket är "normalt" och jag har väl vara nere på "nornalt" en gång iallfall:P:P

älskade volvon den står där den står:( motor har vi hemma till den, nu gäller det "bara" att byta ut den!

men som tur fick vi köpa detta "vrålåk" av svärmor:):) nu kan vi andas ut iallfall om det skulle bli dags att behöva åka in på förlossningen, man är väldigt beroende av bil när man bor i norberg:)





innan vi klöpp bus:)


Berättade om det som jag trodde var en del av slemproppen till bm och hon trodde att det sannolikt kunde vara en del av det, men det kan ju ändå ta några veckor innan det hände nåt:)

Kroppen är bra finurlig den, när jag var sjuk så trappades förvärkarna ner och har nu börjat kommit tillbaka sen jag vart frisk, bm sa att kroppen är duktig på att inte ställa in sig för förlossning när man är sjuk:):)

Har precis kollat på unga mödrar:) Ska väl göra nåt att äta:)

Älskar min michael och vår bäse mest:):)


Kommentarer
Postat av: Frida

Heej gumman.. Kul o se dig idag :) våran lilla hade hjärtljud på 136 när jag låg på rygg o 140 när jag låg på sidan.. SF måttet låg på 37 :) ligger högt på kurvan.. men bm trodde bäsen skulle väga mellan 3000 o 3600 när den föds,, för den känns inge stor när hon klämmer på den :) kraam

2009-09-16 @ 19:58:26
Postat av: jossan

dee va ju de jag sa att man går ner utav pizza.. haha.. =))) de e nog därför jag gått ner också.. =)) puss puss

2009-09-16 @ 20:38:43
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: martina

hej frida:):) kul att se dig med:):) hihi då e vi två med stoora magar:P:P frågade också om jag får en stor bebis när jag har stor mage men hon trodde också vi skulle få en normal stor bebis:):) vad fick ni göra idag på föräldrakursen:)? kramar

2009-09-16 @ 20:47:23
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Jaa fast jag tycker inte min är så stor.. jag ligger ju sju dagar efter dig oxå men har ändå mått på 37 :) vi gick aldrig på föräldragruppen med tanke på allt me morfar o så :) kraam

2009-09-16 @ 20:55:27
Postat av: martina

hej igen frida:) tycker måtten e lite roliga, tycker själv inte jag har sån jätte mage men sen kan man se nån som man tycker har skit stor mage som har samma mag mått:P förstår att du inte orkade det, beklagar sorgen:( kramar

2009-09-16 @ 21:02:25
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Ojj såg att de vart en glad gubbe efter de me morfar.. ska så klart vara en ledsen.. alex prova sätta i våran bilstol här om dagen.. de va inge problem.. vart bra me extra remmen man får med.. då kunde man dra åt ordentligt.. :) kraam

2009-09-16 @ 21:43:54
Postat av: martina

hej frida:) förstod att det skulle vara en ledsen gubbe! Jaha vad var det för extra re,:)? måste höra med sofia om de glömt att gett oss nåt sånt:) kramar

2009-09-21 @ 11:25:14
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0