En vecka til bf:):)

Är fortfarande ruggigt trött hela tiden så det blir nog att spendera denna dag också i sängen som en den latmask jag är, just nu iallfall:P:P Får man ta med laptopen till bb?? Nån som vet?

Hur mycket bebiskläder hade ni med er, först så hade jag packat ner massor men sen har jag fått hört att man inte behöver så mycket:P:P Just nu har jag packat ned två uppsättningar av allt, alltså två pyjamaser, två bodys osv:) Nåt som jag kommer ringa och fråga mamma om hela tiden är det här med kläder sen, hur mycket man ska ha på bebisen, kanske många ser som en självklarhet:P Men jag tycker det är jätte svårt, räcker det till exempel med en sån här overall när vi ska hem från bb:P
 Btw har jag en vit sån här:P

Man är så rädd att man ska göra nåt fel, tex att hon ska få för lite mat och så märker jag inget, eller att hon har för lite kläder på sig så hon fryser eller tvärtom! Förstår ju att det handlar om sunt förnuft men ändå är livrädd att göra nåt fel, är inte alls van med bebisar! Mycket som snurrar runt i huvudet nu, kanske därför jag är så trött, liksom jag kan inte tänka eller koncentrera mig på nåt annat längre som inte har med bebis och göra<3<3

Imorrn kommer äntligen älskling hem igen, då kan jag slappna av lkite iallafall över helgen:):)<3<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vet flera som har haft med sin laptop till bb, frågan är om det finns trådlöst eller om man måste ha sånt där mobilt tjo med sig..



Du kommer nog märka om tjejen får för lite mat, då har du nog en väldigt ledsen bebis, sen har jag hört någonstans att dom väger bebisarna relativt ofta och kollar så dom går upp som dom ska. Det mesta löser sig efter hand ska du se, och vanan kommer nog komma snabbt. :)

2009-09-23 @ 13:23:04
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Yes, laptop få¨r du ha med :) Vi hade så vi kunde kolla på film, för bebisen sover ju så mkt i början. Jag var lika okunnig som dig innan. Men du kommer få se när hon tittar ut, då kommer allt atomatiskt. Och dom skriker så fort dom vill ha mat, ingen bebis ligger nog tyst och är hungrig :) Jag hade med mig två bodysar till bb. Men bara en vart använd. Sen vet man ju inte hur länge man blir kvar där heller. Jag ville hem samma dag. HAHA.. Men var tvungen att vänta tills nästa dag. Att ligga på bb var nog det tråkigaste jag gjort. Som tur var jag så pigg så jag hade ork att springa runt & göra annat än bara ligga i sängen.

2009-09-23 @ 18:23:19
URL: http://iliveinacake.blogg.se/
Postat av: Madde

jag hade med mig en hel del kläder till både mig och lucas. men han hade bara sina kläder på sig när vi skulle hem. resten av tiden så ar han iförd endast blöja eller så lånade vi kläder där =) samma med mig, jag hade den snygga särken och nättrosor på mig tiden efter förlossningen.

anledningen till att han mest hade bara blöja var för att han låg mkt på våra bröst, hud mot hud. det rekomenderar dom samt att det är fruktansvärt mysigt =)

2009-09-24 @ 10:45:49
URL: http://innankotten.blogspot.com
Postat av: Lina

Den där overallen är så jäkla söt! Och mjuk o go. Har tänkt klicka hem den flera gånger men har velat vänta tills vi visste könet :)

Men nu ska jag bannemig göra det, fast vi kör nog på en brun. Lilla brunbjörnen :)



Och jaa, en kille är det!! Fytusan va spännande det va! Jag höll på att svälja hjärtat innan det va klart :P

Han va verkligen hur mysigt som helst doktorn. Så tack för rekomendationen :) Dit skulle jag lätt åka igen om det blir aktuellt. Han va som du säger, mycket bättre än tanterna i Västerås! Visade och förklared mycket grundligare och ingående, så vi är mycket nöjda med att vi åkte dit.



KRAM!

2009-09-24 @ 12:16:34
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0