ANTM

Sitter och kollar på Americas Next Top Model säsong 12 på yotube just nu:) Fo och Jessica är mina favoriter hitills:)
Har precis ätit korv och makaroner men av nån anledning vart jag riktigtäcklad av falukorven så rocco vart en väldigt lycklig hund där för en stund när han fick all korv plus massa skinka som höll på att gå ut:)

Jag kan störa mig något fruktansvärt på speciellt amerikanska program när dte kommer till allt detta jäkla bölande! Dom gråter tametusan över allt, precis allt, har de inge psyke i Amerika eller:P Både jag och älskling hatar böl tv så vi kan alltid blippa bort det när vi kollar på nåt:P

Efter många års prat om att vi ska börja spara pengar på allvar så ska vi äntligen få fingrarna ur *** och gå ner till swedbank på fredag efetr vi vart hos bm och öppna ett sparkonto! Ett sparkonto som vi inte ska kunna komma åt via internet banken efetrsom vi kan absolut inte hålla i pengar, spara och slösa släng er i väggen, vi är ultra slösa:P Jag var väldigt duktig förrut att lägga undan och spara pengar men inte längre, och det är ju super viktigt att ha en buffert när man ska ha barn:):) Vi tänkte börja med att spara 1000 kr varje månad, inte så värst mycket men alltid nåt, och som nu när bilen gått sönder märker man verkligen att man borde ha börjat sparat för länge sen:) Lätt att vara efterklok:)

Sen när tösen kommit ut ska vi direkt börja spara till henne med och föra över månadsvis som hon sedan ska få när hon blir 18:P



Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jag är kung på attsösa jsg med. vi öppna konto och köpte fonder till emmy :) En vecka kvar till BF.. Suuuuuperspännande:)

2009-09-23 @ 18:17:45
URL: http://iliveinacake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0