26 dagar:):)

Sov inte mycket inatt heller, sprungit på toa, la mig i sängen, fick en förvärk somnade till slut sen samma visa om och om igen tills jag tröttnade och gick upp vid 06! Fast då fick jag mer ont så jag gick upp för att få lite sympati från älskling, la mig och kved bredvid han, han var så söt och försökte få mig att må bättre, vad skulle jag göra utan dig mitt hjärta, vart lite skrajj när han frågade om vi skulle åka in nu:P Men dte gick över efter en stund så jag fick lite sömn iallfall:)

Vid tolv drog vi till barnmorskan, pratade ganska mycket om det här med västerås och vi kom alla fram till att västerås kan nog vara dte bästa alternativet rent ut sagt nu för nu har de ögonen på sig och måste sköta hygienen och allting perfekt:):) Mina nerver känns lugnare nu:) Och hon sa att sånt där händer på precis alla sjukhus!

Magen växer som den ska, sf mått 35, hjärtljuden 144 och jag har gått upp totalt 13 kg nu:)
Berättade om hur ont jag haft i morse och hon sa att dte är ju perfekt om jag får i helgen nu när älskling är hemma hihi men sen sa hon att vi ska nog hinnas ses en gång till innan bebis e ute:) Och det tror jag garanterat eftersom 7 av 10 försföderskor går över tiden:)

Sen har älskling och jag spelat monopol, älskling e en sån fruktansvärt dålig förlora så jag fick ge han normalstorg efter att han surat att jag snott den av han:P:P Självklart vann ju han då också:P

Fick sånt super sug sen att pyssla med nåt, kände att jag bara var tvungen att göra nåt så jag klippte sönder ett par helt nya och oanvända panel gardiner och sydde en förvaringpåse, ska sy flera men har hitills gjort klar en:)

Färgen är inte aprikos utan ljusrosa:)

Nu väntar jag in älskling som är och spelar innebandy, han kom först hem efter 15 min då han haft av en klubba:P Duktigt älskling:P Svarar på kommentarerna en annan gång, i promise:)





Kommentarer
Postat av: Emma

hej babe! vilken söt lite påse du sytt =) ja de tycker ja att vi gör gumman! ska vi ses någon dag i veckan och gå en sväng? puss

2009-09-05 @ 11:51:14
URL: http://nickosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0