14 dagar:):)

Shit idag är det exakt två veckor till bf, 14 dagar, det är ju ingenting:P:P

Sitter och kollar på våra bästa år:) Hmm undrar hur många år man följt det till och från nu:P Fast det ska ju vara Belle och Shawn:(

Idag ska jag alltså till avesta, skulle ha åkt med bussen vid ett nångång men mamma ringde och sa att nicke skulle hålla på med sin bil i vårt garage så jag kunde åka med han tillbaka till avesta, jätte bra eftersom jag inte gillar bussar:P
Men nu vet jag inte istället när jag kommer iväg, jag som skulle hinna träffa både sofia och zandra innan men nu vet jag inte alls vad jag hinner!

Men ska in till avesta både imorrn och fredag så nån av de dagarna borde jag hinna träffa dom om jag inte hinner idag:)
Imorrn hämtar vi hem älskling också, tur att jossan ska med och köra,
för köra till södertälje gör jag inte, till eskilstuna kan jag köra men inte en meter inne i södertälje, eller jag har gjort det två gånger när jag jag va med älskling och skulle hämta han en dag från jobbet och få hem bilen en annan dag, men shit vad nervös jag va:P

Nu är det top model 4, en av få säsonger då rätt vinnare vann:P



Nån mer som det krånglar för när ni ska komma in på min blogg? Ibland kommer jag inte in fast jag skriver rätt lösenord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0