Västerås och bensinstopp:)

Igår åkte jag och älskling till västerås: Första stoppet vart biltema där vi köpte bland annat en nytt bilbatteri och babyvakt, baby vakten var riktigt bra och kostade bara 199 kr, rena rama kapet eftersom alla andra vi kollat på kostat runt 1000 kr:)
Sen åkte vi vidare till Hälla och åt en snabbis på mc donalds innan vi begav oss in på ikea:) När vi precis kommit in bajsar skurttis så det var bara att vända till skötrummet:) Sen när vi kom in igen så vart skruttis hungrig så vi fick halvspringa genom hela ikea, för första gången handlade vi bara det vi verkligen skulle ahdnla och inget mer:P
Tänkte ett tag sätta mig i nån säng därinne och mata henne men gillar inte att amma öppet, sen tänkte vi sätta oss i cafet men det låg så nära kassorna! Inte dte lättaste att gå och gunga henne (enda settet att hon var tyst) och samtidigt dra vagnen framför sig, tack och lov har vi sån smidig vagn att man kan styra den med lillfingret, har jag skrivit att jag absolut älskar vagnen, så jäkla smidig och lättstyrd:):)

Ibland undrar man om folk aldrig sett en bebis, så kul att höra folk säga till sina barn, ser ni en bebis! Hallå jag tror de sett en bebis förrut:P:P Skruttis vart super nöjd när hon fick mat i bilen:) Sen sprang jag in på själva köp centrumet i försök att hitta en klänning till skruttis men som vanligt hittade jag ingen, det finns alltid massor av kläder till 4 månader och uppåt men knappt nåt fint till nyfödda:( Hittade en jätte fin tröja till mig själv iallfall:):)

Imorse ringde jag och hörde med expert om de hittat min förstoring och de hade de:) Bestämde mig för att lämna skuruttis hemma med pappa, tycker hon blivit utsatt för aldelles för mycket bakterier de senaste dagarna! Efetr att jag gett henne mat skyndade jag mig mot jossan, älskling sa åt mig att tanka så fort som möjligt men jag ville spara tid och sköt upp det, och trodde att det skulle börja lysa en lampa när det var dags att tanka men icke, vart stående på en parkering i kärrgruvan och självklart hade älskling bensindunken i båten, som stod i avesta, men som tur kom jossan till undsättning:)

Vi åkte och tankade och fyllde på bilen sen äntligen var vi på väg till avesta:):)
Urss gillar inte alls att va borta från skruttis, kommer dröjja länge länge innan jag skulle kunna lämna bort henne mer än nån timme, iallafall ett år:)



köpte en supermysig fårskinnsfäll på ikea, hur mysigt som helst nu i vagnen:):)

mamma älskar sin skrutt över allt<3<3 och pappa såklart:)

babyvakten från biltema:)



förstoringen på skruttis, hittade en jätte fin ek ram till den på ikea:)

hittade ett väggskötbord på ikea till toan på övervåningen:)

Minifomen funkar jätte bra:) skruttis e mycket gladare på kvällarna, sover halva nätterna i sin säng sen får hon sova hos oss när hon vaknar och vill ha mat:) Finns nog absolut inge mysigare än att vakna upp och slå upp ögonen och se vår underbara dotter precis bredvid sig och älskling på andra sidan om sig:):<3<3 Det är lycka det<3


Kommentarer
Postat av: elin

vad go hon verkar vara. åhhh så himla liiiten. kan inte minnas att julia faktiskt har varit så liten. man glömmer så snabbt.

o du..fårsinnsfäll har vi också..supermysig..o funkar ju året om. MEN..den på ikea ska man inte ha till barn..eftersom den är behnadlat med nått visst medel har jag hört. dem man köper på tex barnaffärer är spec gjorda så små barn ska kunna ligga på dem.

krsm kram

2009-10-16 @ 23:45:14
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: linnea

åh vill ha min bebis nu när jag läser allt mys du skriver=)

2009-10-17 @ 11:57:36
Postat av: sara

vilken tur att det går bra. men jag tycker att du ska inte vara så rädd för lite bakterier. om det är rädd kan du väll ta och isolera dig. det är inte för att vara taskig. men om du är så försiktig med bakterier så kommer hon bara bli sjuk så fort hon kommer utanför dörren.

2009-10-18 @ 00:46:19
URL: http://saraedlund.blogspot.com
Postat av: jossan

de passade väldigt bra med förstorningen på henen där.. =) så himal söt e hon.. =)) puss puss

2009-10-18 @ 13:00:01
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: johanna

åh vilken sötis<3

2009-10-18 @ 14:04:24
URL: http://theoochwillesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe va så roligt när ja kollade på Lindas bdb å såg att hon oxå hade ett lika kort på deras dotter fast hon ligger åt andra hållet =)=)

2009-10-18 @ 18:16:22
Postat av: Veronica

hej gumman! hoppas det är bra med er :) Tänkte bara säga att jag har fått mitt ps att funka nu, så vill du att jag pillar på nå kort får du gärna skicka till min mail :) Skriver den i mailfältet :) PUSS

2009-10-18 @ 19:08:09
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0