Världens bästa bus 3 år:):)



För det är ingenvanlig dag för det är Roccos födelsedag:):)

Idag blir bästaste vovven 3 år:):) Vår stora kille:):) Måste ner på byn och köpa grisöron åt honom:):)
 Rocco Rocco 10 veckor här bara:):)





11 veckor



Innan vi hämtade hem honom<3<3

 Roccos första jul 06, dagen innan hade vi hämtat hem han:):)

14 veckor, sötast<3



 Liten blev stor och stårlig:)

 njuter på båten i år:)

 Mammas älskade skruttunge 4 veckor idag<3<3



 Min prinsessa<3




Skruttis somnade i vagnen imorse när vi va ut och gick och har sovit sen dess, bara vaknat en gång och ätit:):) Ska samla kraft nu och göra mig iordning:):) Nätterna funkar hur bra som helst nu sne jag lät henne sova med mig, hon vaknar var 4 timme och äter bara:):) slutat men minfomen också, gav liksom inget eftersom vi upptäckte att hon inte har ont i magen eller visar inga symptom på det, bara hon får snutta är hon en nöjd tjej:):) Aldrig otröstlig och det är, lyckligt lottad som fått en sån underbar dotter:):)

Älskar min lilla familj<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa, det är supermysigt!! :) vad söt hon är, eran lilla prinsessa. bedårande!

2009-10-27 @ 19:31:06
URL: http://littlemiracle.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja hur gör du? Med hund och bebis och allt? Din kille jobbar väl oxå om dagarna eller?

Alltså NU är det ju egentligen inga problem förutom att man inte orkar gå lika fort och långt med han som förut. Men SEN då?! När man lär upp och ut med han samtidigt som man har en bebis och killen jobbar?

Jag vet inte hur jag ska få ihop det?

2009-10-27 @ 21:38:45
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: karolin

2009-10-27 @ 22:04:14
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: karolin

Oj, råkade nog lämna en tom kommentar nyss, om man nu kan det!!



MEn vad roligt att höra från dig!!! Jag tittade in här en gång och då var det lösenordssskyddat så jag täbnkte att jag hade missat att fråga om lösenordet inan det var för sent eller nåt.. Men jag måste ju säga GRATTIS TILL LALLTJEJEN!!!



Nu måste jag läsa ikapp mig i din blogg och du åker definitivt in på favoritlistan igen :):)

Kramar!

2009-10-27 @ 22:06:56
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: sofia - 19 & Gravid

Tack så mycket =)

2009-10-28 @ 03:37:52
URL: http://sofiahivall.blogg.se/
Postat av: Melissa

hejsan,, aa spädbarns död tänker man ju på hehe brukar ligga ohch lyssna när han andas hehe,, vill inte ha han i vår säng,, är så rädd att nåt ska hända,, vi hade de frösta natten,, och då hade han hamnat på mage av nån konstig andledning så han sover bäst i sin egna säng,,



Jag ammar ju inte längre heller=( tråkigt,, men de gick inte,, min mjölk kom för snabbt och han blev stressad och svalde massa luft och de blev bara massa skrik,,=(..

2009-10-28 @ 08:07:45
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja usch, dom är hemska! Ibland bara sprutar tårarna utan att man har en aning om varför. Medans andra gånger så blir man så jävla arg att man skulle kunna slå sönder allt runt omkring en. Fast väldigt nära till skratt har man ju oxå fast det glömmer man lätt bort när allt känns helt hopplöst.



Ja, det får bli som det blir med Buddis. Min kära mor talade om för mig igår att dom hade våran hund (som vi hade då) när jag föddes och det fick bli kortisar på dagarna sen någon långis på helgen när alla va hemma. Dom anpassar sig ju otroligt bra hundarna. Även fast jag har den principen att har man skaffat en hund så ska den få det liv den är värd! Alltså inte behöva anpassa sig till gå ut och kissa på ett träd och sen in igen... men va gör man då? Jag skulle aldrig kunna lämna bort han.

Svärmor flikade även in att hon gärna tar med han på promenader när jag inte har tid eller orkar så det känns ju oxå bra.



Nej nu ska jag ta ut han appropå det :P



Kram på dig och ha en bra dag!

2009-10-28 @ 09:09:36
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh vilken lite goding;) jättegrattis i efterskott, såg dig ju på Emmas brölopp;) Er hund var ju också så himla söt, njt av din lilla familj nu..kram

2009-10-29 @ 17:28:21
URL: http://www.lenasblandning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0