Skruttilutti:):)

Nu ligger Isabelle i sin säng och sover, min lilla skatt:):) Tredje gången hon sover i sin säng idag:):) Läste nån artikel på familjeliv att man inte skulle ha bebisar i föräldrarnas säng för att undvika plötslig spädbarnsdöd så då gav jag mig fan på att detta ska fungera:):) Men hon har varit så duktik, vi har legat i sängen och myst och lyssnat på vaggvisor sen när hon har somnat i min famn har jag kagt över henne:):) Hon från bvc tyckte att jag skulle lägga henne innan hon somnat riktigt men jag tar ett steg i taget:):)

Första dagen det är bara vi här hemma, älskling åkte till södertälje i morse och vi tok saknar han:):) stackarn fick bara sova 2-3 timmar innan han skulle köra dit:(:( Fast nu kan jag ägna dagarna när han jobbar åt att försöka få struktur på vardagen, har varit mycket besök och vi har vart runt mycket sen vi kom hem från bb så det har vart skönt idag att bara ta det lugnt:):) Lottis var här och hälsade på oss, lika super trevligt som vanligt gumman:):)

Imorgon bitti ska vi till bvc och väga och mäta:):) jossan ska med också, sen ska vi ut och gå:):)

 beställt denna söta bok:):) endast 64 kr på adlibris:):)

världens bästa moster har köpt en sån här dress till skruttis:):) hon kommer vara absolut sötast på julafton:):)

 Mamma älskar sin skrutt över allt<3<3 Älskar hennes mimik och hennes gester, finns ingen som kan få mig att le som denna lilla skrutt och ingen som fyller mitt hjärta med så mycket kärlek, förutom pappa då:):)



 jag älskar dig isabelle<3















 Min sötnos:)







 skruttis i fina dressen som hon fått av malin:):)

Ska se klart på big brother nu:):)

Älskar min familj så obeskrivligt mycket<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Linda

åh va söt hon är.. får man komma å hälsa på någon dag? kram

2009-10-20 @ 15:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0