namnbyte och hemma:))

först och främst vill jag tacka alla er för era gulliga gratulationer, de värmer:):) vart lika glad varje gång jag loggade in här och se se era fina ord<3<3

Vi e bra roliga här hemma, vi har ändrat oss igen gällande namnet, det blir isabelle, vi kom båda fram till att vi får anstränga oss när vi ska säga isabella, det vill liksom bli automatiskt isabelle, så vi kom fram till att hon är en solklar isabelle nu:P: inge mer vel:)

Vi fick åka hem idag, bb tiden har varit helt underbar, vi har njutit av våran vackra tös:):) Tänkte jag skulle skriva en sammanfattning sen av förlossningen och bb tiden, men just nu har jag varken lusten eller tiden, lilla skrollan här vill vara i våran famn dygnet runt, att hon skulle sova utan att ligga bredvid mig är att glömma just nu men det är bra mysigt men jag är så jäkla rädd att jag ska rulla på henne så jag ligger som en stel pinne hela nätterna:)

Kärleken till den här lilla tjejen är bortom allt, hon är dte bästa som hänt oss och vi älskar henne gränslöst mycket:):) Kan stirra mig blind på alla hennes vackra veck, hennes söta lilla tunga, vackra ögon ja listan kan göras lång, hon har trollbundit oss:):)

Har fortfarande väldigt mycket minnesluckor sen förlossningen, älskling har försökt hjälpt mig att minnas men vissa delar är väldigt förträngda, kan kanske bero på att från att de gjorde hål på fosterhinnan då jag var öppen 4 cm till att jag var helt öppen gicck på bara nån timme, sen tycker jag att de gjort fel efetrsom jag fick ligga och hålla emot krystliknande värkar från kl 14- 18, var helt öppen kl 14 men pga av edan var värkarna för korta, en doktor ökade till slut på det värkstimulerande droppet så dte tog fart, äsch jag skriver mer utförligt sen om det:):)

Älskling han ska verkligen ha en guldstjärna, han har vart helt underbar, han ställde verkligen upp till 1000% procent både under förlossningen och hela tiden, han passar upp till mig hela tiden och är så bra med isabelle:):)

skönt att vara hemma är det, redan bebis saker precis överallt här hemma, så mysigt:P:P Det känns som man kommit hem till en helt ny del av sitt liv, en helt underbar del, saker som man lagt energi på förrut betyder ingenting längre, man ser på saker på ett helt annat vis nu:):)

Skriver mer sen när jag hinner, så mycket jag skulle vilja skriva ner:):)

Slänger upp lite bilder på våran guldklimp:):) Förresten amningen går helt kanon, kunde faktiskt inte gå bättre, det är så mysigt att amma måste jag säga, hihi och amma vill hon göra typ hela tiden förutom när hon inte sover:P:P Men det lugnar nog ner sig nu när mjölken runnit till idag på riktigt:):)

Hon hade inte gått ner mycket heller, hon väger cirkus 2800 nu, kommer inte ihåg exakta siffran, ska höra med älskling som har stenkoll:P:P Och alla tester har visat så bra, ett riktigt prakt exempel sa doktorn:P:P

Nu ska jag snosa ner näsan i min underbara dotter, kan inte få nog av henne:):) Min dotter liksom shit jag är mamma nu:):)

Älskar min underbara familj över allt<3<3 och imorrn kommer älskade bus hem, som vi saknat honom:):)

min lilla leopard:):) Alla kläder är så stora på henne:)



på väg hem:)

Isabelle i bilen<3<3

magen igår, tror den kommer se ut som förrut snart:):)













hade lite ont, de höga topparna är värkar, de andra är isabelles hjärtfrekvens
Vårt rum på bb:)





Kommentarer
Postat av: jossan

hej gumman!! så himla fint skrivet av dig.. =) å hålerl med dig.. varför engagera sig i saker som inte alls har så mycket betydelse som den lilal sötnos ni har där hemma.. så himla söt.. blev helt kär idag när jag fick hålla henne.. =) kärlek vid första ögonkastet.. haha.. iaf från min sida! =))) fastnade förresten framför idol sen blev klockan så himla mycke så då tänkte jag att jags kriver här istället.. ´men vi kan väl höras imorgon aksnke vi kan ta en promenad lr nått om ni orkar å vill?? =))

hör gärna av dig annars om du vill hitat på nått.. =) puss puss

2009-10-02 @ 22:14:33
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej familjen :) Så fin hon e :):) Hoppas nu mår bra! Kram kram

2009-10-03 @ 09:40:58
Postat av: Caroline

ÅÅååå nu vill jag också ha en liten bebeis. Det här är ju helt underbart. Jag är helt rörd av det du skriver.

Stort grattis till dig Martina och till er lilla ängel till dotter :D



Nu är du mamma, häftig känsla va? :D <3

2009-10-03 @ 09:53:17
URL: http://carrostankebubbla.blogg.se/
Postat av: Cicci Västervik

Grattis än en gång till världens sötaste bebis!



Cicci & Lovisa

2009-10-03 @ 13:02:21
Postat av: Emmeli

Nu så funkar det.. Du hade skrivit fel med lösenordet på en bokstav ;)

Gud så liten och söt hon är :D

2009-10-03 @ 19:26:02
URL: http://emmeeli.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hon är underbart fin gumman! :) nu får du mig att längta efter bebis ännu mer hihi..

2009-10-05 @ 12:16:17
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Johanna - 20 & gravid

stort grattis till er! jättesöt liten flicka! :D

2009-11-04 @ 11:27:17
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0