Mystajm:):)

Va till avesta idag, vi tog lill bilen, ville att älskling skulle åka säkrare bil när det är halt på natten:) Det gick bra att få in allt ändå, fast rocco fick inte plats så han fick va hemma:) Skruttis somnade direkt när vi kom ut från gatan och sov hela tiden när vi va i aveta, min duktiga tjej:):) Sen när vi släppt av jossan och åkte ut från deras uppfart så vaknade skruttis och var riktigt ledsen, jobbigt när hon sitter bak i opeln och man ser inte henne:(:(

Pratade med älskling och gissa om dte var livat på råsunda:P:P Hoppas killarna får det kul, är säkert vaken när älskling kommer hem inatt:):)

När jag skulle hämta ut förstoringen så hade den hamnat på vilovägar och de visste inte riktigt var den befann sig, men ska ringa imorgon och se om de spårat upp den:):)
Var ute efter en klänning till vackraste skruttis men hittade ingen eller jo det gjorde jag men de flesta var för stora, får se om vi åker till västerås imorgon så då borde jag hitta nån fin klänning till skruttis då:):) Fick äntligen tag på bebis vantar iallfall, på åhlens, rosa jätte söta så nu slipper hon ha strumpor på händerna:P:P
Ek ramar fick jag cokså tag på:):)

Skruttis sover nu men ska nog väcka henne om ett tag så ska vi bada:):) Hoppas det går bra med mamma som badar nu:P:P Måste föröska ha kameran beredd imorgon bitti för skruttis är världs söt på mronarna:):) När man väcker henne och säger att hon är världens sötaste så ser dte ut som hon vet det, hon sätter handen under hakan och liksom sträcker på sig och myser upp hakan, hon är så jäkla söt när hon gör så:):)

älskar min familj mest<3<3

Vårt allt<3<3 Vackraste sessan i världen:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0