Magen och dolly parton boobis:):)

magen idag, sjunkit in ännu mer och blivit ännu fastare:P:P tuttarna sprängs snart kan jag ju säga:P fick sitta med två glas under tuttarna där ett tag för dte bara rann:) då kan älsking också få testa att mata henne, han testade lite igår, men hon är inte så jätte sugen på flaskan:)

skriver mer sen:):) första promenaden idag med älskade isabelle, hon sov som en stock:P:P








fick en vagn skylt av mamma som passar våran vagn::):) den är jätte liten:)

Våran guldklimp:):) tack lottis för tipset om temp mätaren i vagnen:):)(vi är livrädda här hemma att packa på henne för mycket/ för lite) och tack alla som varit hit och för alla superfina presenter isabelle fått:):) SKa knäppa kort på alla fina kläder vi fått<3<3 

Älskar min dotter och min michael över allt:):)


har fått veta att ibland kommer man in på min blogg utan lösen, ni får gärna hojta till om det blir så för då måste jag kontakta blogg.se:)

Kommentarer
Postat av: Caroline

OJ, vad snabbt magen går tillbaka :D Vilka boobs, alla tjejers högsta dröm att få sånna där rattar :D



Hon är så söt! Jag har blivit lite smått beroende av din blogg :D

2009-10-03 @ 17:56:11
URL: http://carrostankebubbla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men tror du inte att det kan vara så bara att lösenordet sparats i personens dator lr nåt sånt, att man typ inte "loggats ut" från din blogg. Tror inte en massa okända kommer in :) Klä tösen genom att utgå från dej själv. Tycker du att det är så kallt att hon behöver overall och åkpåse mm. så är det ju så men tänk även på att det blir ännu kallare sen och vad ska du då ha på henne ;) Man får använda sunt förnuft.

2009-10-03 @ 18:00:15
Postat av: martina

hej anonym:) ja de sa de på bb också till oss:) tycker det är skitsvårt det där med kläder:) märkte direkt att det vart för varmt med overall och åkpåse och det gick kanon med bara pyjamas och åkpåse istället:) men vi har temp i vagnen så hon inte ska bli för varm/kall:) jo så kan det vara men hade massa sidvisningar en dag på statistiken som va på noll sen jag satte lösen, ska ju bara vara unika besökare nu som ska visas:)

2009-10-03 @ 18:26:18
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Det var jag som råkade bli anonym :p Ja sunt förnuft är det bästa ;) Skumt det där med bloggen, men jag har också kommit in utan att skriva lösenordet nån gång.

2009-10-03 @ 18:59:19
Postat av: Evelina

Om jag slår på datorn och skriver in lösen till din blogg en dag och sen låter den stå på tills nästa gång jag ska in på din blogg behöver jag inte skriva lösen igen. Jag tror det sparas då. =)



Vad skönt att allt går bra hemma! Och jag tror att det är bättre att vara sparsam med varma vinterkläder än så länge, men jag förstår rädslan att hon ska frysa. Inte lätt det där. :/

2009-10-03 @ 19:08:35
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: veronica

gud så fin hon är martina! jätte söt verkligen! Massa grattis igen till er :) Hoppas ni har det jätte bra och jätte mysigt :)

2009-10-04 @ 13:29:43
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: anna

Hej matina

TÄnkte bara berätta att nu funkade inte ditt lösen

2009-10-05 @ 20:33:44
Postat av: Jessica

Lösenordet har ALLTID fungerat för mig, tror det beror på som Evelina förklarar det, prova att stäng ner sidan efter ni vart inne här & gå in igen! Fattar mig inte på folk ;)



Vad fin hon är gummsan! Jag blir alldeles till mig :D

2009-10-06 @ 14:03:04
URL: http://sicka82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0