Liten blivit lite störe:):)

Har varit dålig på att uppdatera senaste dygnen men har fullt upp:):) Dagarna går verkligen super fort sen skruttis kom:):) Vad gjord emna inna man fick skruttis:P:P Och är fortfarande minst lika dålig på att svara på kommentarer, men men dte kommer:)

I förrgår va jag och jossan och fikade i avesta, det var super trevligt, skanar avesta som vanligt och alla tjejer där:):) Kan ni tänka er, speciellt ni som bor i avesta att jag nuförtiden är super glad att åka till avesta, jag ser fram emot det i flera dagar:P:P knasigt va:P

Idag va jag och älskling först och skrev på alla pappaer om faderskap så nu är älskling pappa på pappret också:P:P Sen hem ett tag och sen till bvc, skruttis börjar bli stor, 3800 gram väger hon nu, och igår vart hon 1 månad, en hel månad:):) Sen gick vi och åt kebab tallrik och sen va vi till kubera och älskling klöpp håret, ass sniggt:):)

Sen vi fick tillbaka bilen så har dne krånglat, den har liksom varit skit slö och har knappt orkat accelera, man vågar inte köra om längre för den är så trög och igår så började batteri lampan lysa och när jag svängde in på vårt område började all belysning i bilen att svacka, älskling vart orolig att dte var nåt stort fel men av en slump testade han att byta nån del och nu går dne som en spinnande katt igen:P:P Approppå igår så hälsade jag på frida och alex och lilla söta alvin::) super trevligt var det och lillkillen var såå söt:):) Man märkte verkligen att isabelle blivit större då:) Ser fram emot att gå på baby cafet med er:)

Efter det åkte jag till jossan där jag vart bjuden på nybakta blåbärsmuffins, kanon gott gumman:)

Hämtade ut nya andningslarmet idag, vart så jäkla glad när jag fick sms avi om det, så lättad:):) Nu kan jag sova bättre utan att vara orolig att behöva vakna och kolla så hon andas stup i kvarten det får maskinen se till åt mig istället:P:P Hoppas bara den funkar så bra som det sägs!

Älskade lilla skrutt unge:):)

Älskade skrutt<3



frida jag fick tag på en sån där speldosa:) tack för tipset den gillas:P

en arg skrutt

En glad skrutt



En jätte glad skrutt:)

En sliten pappa som precis kommit hem från södertälje och en sovande skrutt:)

Märks att isabelle blivit större, hon är med mer, ler mer och skrattra nu:):) Så underbart:):) Vart till och med sentimental idag när vi böt till en större storlek på blöjorna:P:P Står väl inte på förrän hon blir 18 och flyttar hemifrån:P:P

en super glad nyhet är att storasyetr och liam kommer till sverige om ca 1 månad som vi längtat, ser verkligen fram emot det:):)

Nej nu ska jag ge älskade skruttis mat och vänta på älskling som är och spelar innebandy:):)

En massa grattis till jenny och andreas som fått en super söt liten son igår:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0