Lilla skrutt har fått sitt person nr:):)

Va nyss ut till brevlådan och såg att vår lilla skrutt har fått sitt person nr:):) De första siffrorna är väldigt lätta iallfall: 0909029:):) Har jag berättat att hon föddes på sin mormors födelsedag, bättre present kunde väl mamma inte få:P:P

Vi beställde kort på skruttis i förrgår kväll och de kom redan idag, kan verkligen rekommendera fujidirekt.se, fick 100 kort gratis också:):) Nu blir dte att köpa massa ramar så vi kan ha kort på skruttis överallt härhemma:):)

Isabelle ville inte alls sova i sin säng inatt, ville bara ligga bredvid mig, och vem kan neka den sötnosen:):)

Vi ska till barnmorksan om ett tag, hon ska få kika upp mig därnere, stygnen och så, har fortfarande ganska så ont till och från!

Igår tog vi det lugnt här hemma, var ut på promenix bara:)

Beställde en sån där baby bag, tog den som var rosa, röd och orange färgad:):)



Då kan jag bära runt på skruttis hela tiden och ändå få saker gjorda:):) Perfekt:):)


 En sliten mamma och världens sötaste skrutt på bb:):)

 Skrutts stora fot:):)

Såg förresten en till johan falk film igår, alla dom är så jäkla bra:):)

Älskar min isabelle och michael mestaste mest:):) Ni gör mig till världens lyckligaste<3<3


Kommentarer
Postat av: jossan

hje gumman!! kolla in min blogg nu.. har lagt dit en bild på sovrummet.. =))) säg va du tycker.. om jag får säga vad jag tycker tycker jag att de blev jävligt bra för att va jag som designat fondväggen.. =))

har iaf fortfarande inte blivit förkyld å känner ingenting än dock när jag rör på mig.. typ cyklar springer.. men får se vad som händer.. =) men du kan väl höra av dig när du får tid?? har dockinte någon bil för den har rasat sönder å samman.. därför har jag inte vart ner tiller på några dagar.. =((( men ni får mer än gärna komma upp hit om ni vill.. =)) puss puss

2009-10-09 @ 11:50:41
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh ska ocksåbeställa lite bilder. Har bara inte hittat nån bra sida. FÖR NU. Du ba kommer med en massa bar tips hela tiden. Haha.

2009-10-09 @ 12:03:11
URL: http://iliveinacake.blogg.se/
Postat av: Veronica

jag blir alltid så glad när jag läser din blogg :) hon är jätte söt martina :) men du, den där jackan pije har, finns i stora storlekar? det ifnns många jackor i större storlekar? tror den gick ändå upp till 4-5xl den jag beställde. Fast den var för lite, Pije lär ha xxl. PUSS!

2009-10-09 @ 14:36:29
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman :) När du beställ en sån där, så kan ja få tillbaka bärselet :!!

kram kram

2009-10-09 @ 21:16:20
Postat av: martina

hej sofia, antar attd et är du som kommenterat:P:P Självklart får du det gumman:):) försökte använda det igår men hon e fortfarande för liten:P:P pusss

2009-10-09 @ 21:39:33
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

hehe :P sorry glömde att skriva mitt namn :)

Va bra! ja tänke att du inte hade nån användning av den nu när du beställt en sj, förstår att den e för liten ,tror att den e från 3 mån och upp till 10 kg!

Kram kram

2009-10-10 @ 21:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0