Jobbig natt

Ska strax börja göra mig iordning, ska bara samla lite ork till det:P Tror ni jag fick pengarna idag, neej, blir tokig snart!

Skruttis va riktigt ledsen igår när vi skulle sova, till slut fick älskling henne att sova, tror hon va så utmattad efter att ha skrikit konstant i en halvtimme, stackars skruttan inte kul att ha ont i magen om det nu är det:( Vi var helt överlyckliga att hon äntligen somnade och somnade själva sekunderna senare:) Men det varade inte länge, 30 min senare vaknade hon och skrek och skrek, så till slut fick hon som hon ville ligge bredvid mig och tutta tills hon somnade, kan det vara mag ont om hon slutar direkt när hon får tutta, och hon vart helt hysterisk när hon tappade tutten, att en sån liten bebis kan vara så stark! Sen när hon hade somnat vid 03,30 nångång så sov hon så nöjt till 10,30 i morse:)

Funderar på att köpa ett sånt där andningslarm man sätter på blöjan eftersom det känns så fel att försöka tvinga henne att ligga i spjälsängen när hon inte vill det, ångrar lite att jag inte köpte ett sånt larm från början och inte ett sånt jag har nu!

Imorrn blir dte nog att åka till västerås, vi måste ha ett till skötbord, ett på övevåningen, ska kika efter sånna där man sätter väggen, tips tack! Eftersom det är lite läskigt när man är så jäkla svin trött på nätterna och ska ner för trappan för att ta sig till skötbordet!

Nej nu måste jag skynda mig om jag ska hinna allt innan vi ska till avesta, ska ta med vagnen om jag får i den i bilen dte vill säga:P:P

Älskar min skruttis över allt och självklart min älskling:P:P<3<3



Kommentarer
Postat av: Isabella

Det kan nog vara att hon vill ligga vid dig också, Alva var sådär hon å... Men hon skrek mellan 21.00 och 00.00 när hon blev 2 veckor och några veckor framåt och då var ingenting bra, varken tutta eller annat... Om ni har nåt att ställa skötbordet på så kan jag tipsa om ett uppblåsbart som finns på IKEA, vi har ett sånt vid våran tvättmaskin, funkar jättebra:-) Billigt också, finns överdrag också som passar till...

2009-10-14 @ 14:17:51
Postat av: Sandra

Kikar in och vill först och främst gratulera till lilla sötnosen!



Vår Eira föddes några dagar efter Isabelle och vi har liknande nätter här hemma. Vi funderar också på magknip eftersom det ledsna slutar direkt vi lägger henne till bröstet. Det hörs lite knorrande där inifrån magen också...Svårt att veta.



Ta hand om er!

Kram

Sandra

2009-10-14 @ 15:42:38
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0