Full rulle och kaos:P:P

Dagarna går verkligen såå mycket fortare sen vi fick isabelle:) Kanske för att det ska göras någonting hela tiden, är dte inte matning, byte av blöja, sova så är det allt annat som ska fixas här hemma som städning, laga mat, hinna att äta maten, tvätta och åter tvätta:P:P

I morse vart det lite kaos här hemma,först spyr skruttis i våran säng, plus att hon spyr ner hela min axel, rygg, ja det rann till och med ner på trosorna:P:P Sen när jag lägger henne i sin säng för att byta i sängen så skiter hon, och hon har inte skitit sen förra söndagen så ni kan ju gissa på att dte var inte så lite, sen på skötbordet kissar hon ner sigp:P:P Var bara att bada skruttis, fick lämna allt annat åt sidan:P:P Som tur kom jossan efter badet så hon kunde ta isabelle medans jag röjjde unnan lite snabbt:):) Men jag njuter ända varje sekund över att vara mamma och tänker absolut inte gnälla eller klaga för dte är så kort tid de är så här små så jag tänker njuta varenda sekund även när jag blir nerspydd:):)

Sen åt vi frukost och sen gick vi ut på promenix, mötte upp en till josefine som sedan gick på ytterliggare en promenix med mig:)

Lite godis inhandlades också:):) Sitter nu och äter en super god taco paj som älskling lagade igår som vi bjöd hans mamma och syster på:)

Älskade skruttis ligger här bredvid mig i soffan och sover:):) Ska strax gå upp och lägga oss i sängen och så ska jag pussa massa massa på min underbara dotter:):)

När man tror att man inte kan älska henne nå mer, när man tror att dte är liksom omöjligt att älska mer så vaknar man och ser de underbara stora underbara ögonen och förstår att man kan älska henne ännu mer och sen ännu mer, hon är mitt allt, finns inget jag inte skulle göa för det där lilla hjärtat:):)

Så knäppt att ett leende kan skapa såna starka känslor, det finns nog ingen kärlek som en mammas kärlek till ens barn:):) Även fast alla säger att bebisar inte kan le på riktigt när de är så små så vet jag att hon ler till mig:):)

Har sladden på övevåningen till kameran och är för lat för att hämta dn så ni får vänta med bilder från idag:):)


Älskar min skruttis och min älskling över allt:):)

Kommentarer
Postat av: jossan

2009-10-26 @ 20:42:15
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: jossan

oj, klickade på skicka utan att skriva nåt ttidigare,. =(( men gumman, självklart stälelr jag upp när som helst när di å isabelle behöver mig.. =))) spelar ingen roll va klockan e..d e vet du.. =) bara glad att jag kan va till hjälp! =)) du imorogn, blir inge avesta.. ska handla med gnubert efter han slutat istället. för jag ska jobba kl 2 - 4 å om vi inte kommer iväg i tid så blir de bara massa sterss å de orkar jag inte..=) men vi åker ju över på onsdag istället.. =))) puss puss gumman.. pussa isabelle också..=)

2009-10-26 @ 20:45:16
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack så mycket :)



Börjar få?! Den där randen har hängt med ett bra tag nu :P Men det är skönt att den verkar ha stannat upp iaf och inte blir mörkare. Även fast att jag kan tycka att den är lite söt trots allt :)



2009-10-26 @ 21:28:34
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe de var nog tur de iaf, hade ingen röst igår och vill ju inte smitta ner isabelle. får ta och ses när jag är helt kry så jag får se henne =) ha det bäst! kram

2009-10-26 @ 22:46:48
URL: http://nickosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0