Trippel Grattis:)

Idag är verkligen ingen vanlig dag, det är min storasyetrs födelsedag, min pappas födelsedag och jag har haft körkortet i 3 år idag:) Får fira mig själv idag då både pappa och syrran bor långt bort, men syrran kommer til Sverige nästa vecka så då blir det att fira:) Massa grattis till er<3

lillsyrran, ppapa och jag:)

syrran och liam:)

Jag och skruttis har vart med jossan till avesta idag, älskling e hemma, lr han har vart på kursi avesta, åker och jobbar på onsdag sen jobbar han nog helg:(

Va ner till vårdcentralen och skulle höra om vaccinet, stod en skylt när jag kom in att det var slut men skulle bara fråga, sa bara att jag haft astma i över 14 år och fick den sista sprutan de hade direkt:) Kanoners:) De tyckte jag gjorde helt rät i att vara försiktig med folksamlingar så inte skruttis blir sjuk! Får se hur dte blir medjulhandlingen nu, kanske kan pumpa ut och lämna skruttis hemma::))

måste dra nu skriver mer sen:):)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men va bra att du fick sprutan! Hoppas du klarar dig från biverkningar.



Kram

2009-11-23 @ 18:11:03
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hmm, soppdiet.. haha vet inte vad den heter PÅ RIKTIGT. men domkkör med den på nåt heart hospital i usa. enj fyfan för bönor. kommer aldrig trycka i mig den skiten. ALDRIG! Då an jag lika gärna äta kattskit direkt ur sandlådan.



Ja nelly är bra, när man ska handla på REA :D haha älskar rea..

2009-11-23 @ 22:25:30
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0