Tatuering

När jag vart med barn bestämde jag mig för att tatuera in barnets namn, och jag är mer sugen än nånsin, hade jag bara pengar så skulle jag göra dte imorgon, sa till älskling ikväll att jag önskar mig dte när jag fyller år i januari:):) Har suttit och kollat igenom olika skrivstilar men ingen tilltalar mig, får bli så att tattueraren får göra nåt eget:) Men nu till vart dne ska vara, antingen i svanken ovanför den andra tatueringar, men tror dte blir rötigt eller på magen, skulle ju vara extra gulligt men har ju en tatuering där också så jag är nog mest sugen på att göra den på sidan av magen, alltså ner mot höften, hmm eller på underarmen, shit vad svårt det vart nu:P:p Vart tycker ni??

Vill ha med datumet då hon föddes också:):) Det skulle vara häftigt att ha med hennes fot eller handavtryck i miniatyr också bredvid, lr vad tror ni?



Isabelle spydde ner mig idag igen:P:P Som en jäkla stråle ur munnen på henne, denna gång drabbades bara jag, hon, underlakanet och två kuddar av kaskad spyan:P Hon e ju bara för söt efter hon spytt, ler som aldrtig förr:P:P

Älskade skruttunge<3


Kommentarer
Postat av: jossan

jo, snart e de jul.. går verkligen å längtar efter att jag sak få börja julstäda å bynta å greja..=)) vi sak fira jul här hemma i år blev de bestämt i måndags.. =) om de inte ändras förstås..=))) kul kul.. =) fast med gnuberts familj.. min familj blir hemam hos mamma å pappa.. =) dagiset ligger där i dom rosa husen vid rondellen neranför er gamla lägenhet typ..=) idag å imon ska jag va i klockarskolan å helgen blir de för hoppningsvis på millimina igen! =))) tycker de e så himla skoj.. =)) puss puss

2009-11-12 @ 08:27:15
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Veronica

hade jag varit dig hade jag gjort den där den inte blir förstörd om du skulle bli gravid igen, sen på ett passande ställe för eventuellt fler kommande barn :) sådär som a,joline har på ryggen, all den där texten på ena skuldran, så skulle du kunna ha, då har du plats för ev, fler namn :P de är snyggt och syns :)

2009-11-12 @ 13:49:08
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0