Spädbarnsfondens Solvända

Det som absolut inte får hända händer tyvärr ändå i vissa familjer, jag pratar om spädbarnsdöd.
Efter att jag läst en artikel i Avesta tidningen om Sandra och hennes urgulliga lilla familj bestämde jag mig för att jag bara måste bidra till forskningen kring spädbarnsdöd!

Det tycker jag absolut att DU också ska göra!


SolvändaFör 700 spädbarn går solen ned alldeles för tidigt. Köp Solvända-pins och stöd Spädbarnsfondens kampanj på Solvändas hemsida. Då hjälper du forskningen om spädbarnsdöd


Denna forskning och barncancer fonden tycker jag just nu är de viktigaste insamlingarna, tänk om de kunde få lika mycket publicitet som Bröstcancer fonden!
Jag kan inte ens föreställa mig hur dte känns att förlora ett barn och jag vill inte tänka tanken ens, jag skulle aldrig överleva det, det är ett faktum! Jag ska iallfall stolt bära Solvändan pinen:)

Gå in på den här sidan för att stödja denna kampanj och för att beställa en pin för endast 30 kr, Solvändan och läs mer om Spädbarnsfonden här.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen, fina du! Nu blir jag alldeles tårögd! Tack för de fina orden och tack för att du vill och vågar skriva om och uppmärksamma kampanjen!



Kramar

2009-11-11 @ 16:59:26
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Daniel Wilén

Tack för ditt stöd. Det är detta - att människor engagerar sig privat för att hjälpa till att sprida budskapet - som verkligen ger genomslag.



Tack för att du bär Spädbarnsfondens Solvända, tack för att du bryr dig!

2009-11-13 @ 15:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0