Skruttis 5 veckor:)

Redan 5 veckor, och tung börjar hon bli:) Till och med jossan märkte hur stor hon blivit nu när hon iunte träffat isabelle på några dgar, eller som jossan säger att nu är hon inte längre en liten mjöl påse:P:P

Igår gjorde jag isabelle inget annat förutommstt gå på promenad och jossan blekte min utväxt, skönt att ta dte lugtn och bara mysa framför tv´n, två tvättäkta sofffpotatisar:P Fast skruttis va lite kinkig, tror hon låg och tuttade från 17-01, försökte byta ut min tutte mot en en napp men det dög absolut inte, men vad gör man inte för sitt allt<3

Kan verkligen rekommendera er att köpa en näsfrida om ni inte redan har en sån, helt suverän, skrutttis brukar bli snorig på nätterna så det blir jobbigt at äta men denna hjälper, visst hon hatar när man använder den men det går över fort:):)

Nu måste jag lägga ner att kika på tradera, vann precis detta paket för 25 kr, det är ju pinsamt nästan att betala så lite för så fina kläder, säkert har de gett flera hundra för det! Den lila klänningen och lila tightsen hon fick förra veckan kostade 150 kr på lindex, på tradera kan man få hur mycket som helst för samma pengar, beroende framkallande nej vadå:P Fast nu köper jag bara större kläder, har sån ångest över hur jäkla mycket hon har i strl 56 som hon aldrig kommer hinna använda! Men det är ju faktiskt mitt första barn så jag får skylla på det, men som sagt nu blir det inge mer på länge:)



näsfrida, 99 kr har jag för mig att de kostar på babyproffsen:)

Elefanten var skit stor mot isabelle när hon fick den:P




Vad gör jossan med mig tänker hon nog här:P

Trodde inte man kunde missa nåt i våra bästa år, tydligen har jag missat helt lada scenen med belle och shawn:) Jag som tyckt dte varit så värdelöst att de inte kan bli dom igen, nu kan dte de:P:P Vilket freak man är men har man följt serien sen man gick i högtsadiet så:P:P Emma och jag skolkade till och med ibland för att se den:P:P

Kommentarer
Postat av: jossan

nej, rpecis.. nu e hon ingen mjölpåse längre.. hehe.. skruttan då.. =)

flyga flygplan måste man ju.. haha.. dock tog du ju ett jort hon va sur på.. ahhaha.. kan inte du skicka över några utav bilderna från igår..?? =) puss puss

2009-11-03 @ 13:33:08
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Nej men vad har jag nu missat i Våra bästa år??? Jag har missat tvådagar nu har det hunnit hända så mycket? oj oj oj nej nu får jag börja spela in det när jag är på praktiken på dagarna haha..man är ju gaaalen :P



2009-11-03 @ 17:15:45
URL: http://angelonearth.blogg.se/
Postat av: Emma

hahja jag vet gumman, har oxå missat massor av VBÅ för jobbet men brukar kolla när ja är ledig och då fattar ja typ inget =)

2009-11-04 @ 18:32:59
URL: http://nickosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0