Ruggigt bra:)

Älskling kom hem idag<3, han skruvade då dit vyssan lull "tassarna" på spjälsängen som också kom idag:) Testade att lägga en trött skruttis i sängen och gissa vad dte tog 1 min att få henne att somna i sin säng, hallelulia:P:P snakka om bra uppfinning:):)  Ska knäppa kort hur de ser ut på sängen, hela sängen gungar när hon rör sig där i, inte mycket men den gungar som en vagn kan göra:)

Ska sova nu så man orkar med att shoppa imorrn:P:P Vi ska köpa såna där lampor till uppfarten som tänds när nån rör sig utanför, älskling tröttnade på mörkret idag när han skulle hitta nyckelhålet, haha han har ingen hål vana:P:P

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja men då har han säkert börjat accepterat henne nu :)

Jag har ett par kompisar som fick barn i februari och deras hund total vägrar vara i närheten av han. Hunden tycker att han är jätte läskig och tar inte alls till sig han. Nu gör inte hunden nått annat heller, hon bara går ifrån men det är ju inte så bra om det nu betyder att hon inte accepterar den nya familjemedlemmen. Alltså ser sig själv högre än bebisen. Det kan ju bli problem i framtiden.



Ja, han kan nog allt bli lite avundsjuk ibland. Man kan ju märka det när jag o Andreas tex står och kramas, då kommer han direkt och sätter sig nedanför och trycker in sig emellan. Men Om vi klappar och kelar med andra hundar så bryr han sig inte alls. Så jag tror nog inte att det kommer bli några problem med bebisen. Jag skulle mer tro att han kommer bli väldigt överbeskyddande. Men det får ju inte gå till överdrift det heller så ingen får gå fram till bebisen liksom :P



Jahaa, men attans då! Den va ju jätte fin! Då finns den nog inte kvar :P

2009-11-28 @ 11:52:34
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0