Onsdag igen

Känns som det var precis nyss var onsdag förra veckan, veckorna springer iväg, gör allt för att föröska hinna med:)
Igår gjorde jag och isabelle inte mycket, hon vaknade några gånger på natten så jag var rätt trött! Vi skulle ha vart ner till bvc på läkarbesök men dte vart inställt, ska dit imorrn istället:)

Mamma frågade nyss om jag ville med till Gävle, de skulle ta hem nån bil, men är väl inte så jätte sugen att följa med, vill inte ut och fara och flänga med isabelle och tycker inte alls om att åka bil med henne, för mig blir det ett risk moment varje gång! Älskling tror att jag kommer bli en sån där överbeskyddande morsa som inte låter sitt barn gå till skolan utan inlines skydd och så blir barnet mobbat:P:P

Ritkigt så illa är dte inte, men tror inte pappor förstår en mammas oro, det blir liksom inte helt samma sak för dom, tror aldrig man kan jämföra en mammas band till abrnet med nåt! Det är nog en naturlig instikt att göra allt för att skydda sitt lilla barn!

Får se hur jag gör om jag följer med, sa att jag följer med om vi tar volvon eftersom vi har vinterdäck och isabelles klick insats till bil barnstolen är i volvon, om dne nu startar hihi, har satt batteriet på laddning så den ska väl gå tills den blir urladdad igen, vi filurar på om dte kan vara nån lampa som tjyv stjäl batteri:/

Sessan ligger och sover nu, vi duschade ihop nyss, mysigaste:) Har hunnit med att dammsuga och skura golven på morgonen också, medans sessan låg i babygymmet och kollade på tv:)

Hon la av en kaskad spya i soffan också, bara att sätta ogång tvättmaskinen sdom förövrigt går dygnet runt känns det som ibland:P Böt pyjamas på sessan 3 gånger igår kväll:P

mammas älskade lilla knubbis<3<3

beställt denna väckarklocka, får spuck när man inte vet vad klockan är uppe i sovrummet på nätterna, hello kitty off cours:P: funderar lite på att göra skruttis rum till ett hello kitty rum, fast dte känsn lite tråkigt då ALLA som har flickor typ har hello kitty, men dte är ju bra gulligt:)



somnade i babygymmet








Måste ta och äta frukost nu, skärpning, väger mindre nu än när jag vart på smällen, jag klagar då absolut inte:P:P 2 kg kvar till det magiska 50 kg sträcket:):)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hur stor är Isabelle nu? Emmy väger ca 4800 g och är 54 cm. En liten tjej för mej eftersom dom andra töserna varit större :) Tråkigt med bristningarna på brösten :( Såg dom nu på bilderna. Har tack och lov klarat mej från det. Får se hur dom klarar sig i övrigt när amningstiden är över :p Hur många cc har du i dina? Vet att jag frågat förut, men jag har såklart glömt :D Kramar

2009-11-18 @ 16:32:00
Postat av: Cicci Västervik

Hej! Var hittade du den fina Kitty klockan? Kr?



Mvh Cicci

2009-11-18 @ 19:13:46
Postat av: C

2009-11-18 @ 19:15:00
Postat av: martina

hje cicci:):) jag hittade dne på tradera, de sålda nya såna klockor för 60 kr plus 20 kr frakt, man kunde trycka på köp nu:) sök bara på hello kitty alarm klocka så borde det komma upp flera:):) kramar

2009-11-19 @ 01:06:04
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: martina

hej victoria:) får se imorrn vad hon väger nu, sist vägde hon 4300 och var 54 cm lång, hennes vikt kurva hade gått rakt uppåt:P:P nästan 1,5 kg från födelsevikten:P:P tror isabelle väger som din tös nu:):) hihi och jag som tycker isabelle blicit tung nu:P:P ja shit bristningarna på boobsen är inte nådiga, hoppas de bleks lite av solarie annars får jag köra med laser sen och försöka bleka dem:) ja dte ska bli intressant att se hur de blir sen:) jag har lagt i 375 cc, visst har du lagt i lite mer va:) trro jag ska lägga i lite mer sen och ta anatomiska inlägg:) kramar

2009-11-19 @ 01:09:55
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Marielle

du & din lilla sessa är så fina! :)

2009-11-19 @ 09:07:01
Postat av: camilla

Hej gumman!

Men eller hur det känns som att allt bara är uppblåst ändå så.. Dig förstår jag för din lilla prinsessas skull :)

2009-11-19 @ 14:20:47
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0