Måndag

Måndag igen och det betyder ju ensamstående i några dagar:P Va ganska jobbigt efter älskling åkte imorse, saknade han direkt:( Inge roligt alls att gå och lägga sig igen efetr att han åkt, tur har man skrutt som gör en glad bara av att titta på henne:)

I lördas va vi över till jossan och gnubert, spelade lite poker och åt pizza:) På söndagen åkte älskling dit igen sen åkte vi till sofia, johah och alexander och grattade johan som fyllt ett år närmare gubbe:P:P

Va uppe i nån timme efetr älskling åkt, varför vet jag inte, men sov länge sen, till halv tolv, snabbade mig för jag skulle åka över till emma och ut och gå, men när jag gjort isabelle klar och stat henne i bilen och packat in vagnen så startar inte bil jäveln, suprise!! Nånting som tjyvdrar ur batteriet, vi köpte nytt batteri för vi trodde de va dåligt för nån vecka sen men det måste va nåt som drar, så här har den hållt på fram och tillbaka länge nu, aldrig varit med om så mycket fel på en bil! Vi köpe volvo dels för att slippa fel, fel av oss:P:P

Emma kom iallfall hit och så gick vi ut och gick:) Vi träffade på Joss och hennes ursöta embla och så tog jag och isabelle sällskap med dem hemmåt, super trevligt att träffa nytt folk som också har barn:):)

Sitter och väntar på att frida och lilla alvin ska komma och hälsa på:):)

Slänger upp lite nya kort på isabelle:):) Hon har blivit mycket större nu, fått söta små valkar överallt, massa bebishull:):) Sötare för var dag<3<3

Saknar älskling jätte mycket, precis som vanligt då:P



Skönt att sova i bilbarnstolen hemma hos jossan:)





Min skatt, mitt allt<3



Snart bara två veckor tills syrran och liam kommer<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv; ja det är så kul när de växer! :)



Jaha, ja konstigt det där. Visst att man kan tappa matlusten, men kroppen borde ju ändå säga till att den är hungrig, för mat borde den ju vilja ha någon gång.. Ja hade det inte varit för att jag blir så jäkla yr mellan varven så hade jag nog inte ätit alls. Så, det är väl tur man blir yr iaf. :) Nej, måste verkligen skärpa mig med maten snart!



2009-11-16 @ 19:11:00
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: Cicci Västervik

Hej! Men vad Isabelle är lika dig som liten, särskilt på översta foton. Jag tänker på kortet som jag skickade dig med A-S, Charlotte och dig.



Isabelle är så otroligt söt. Kul att moster och kusin Liam kommer snart. Kramiz

2009-11-16 @ 19:42:11
Postat av: martina

hej cicci:):) tack för tipset om spelmobil vid skötbordet, får ta och köpa ett och ha där:):) fats peppar peppar blir hon mindre ledsen att ligga där:) ja visst är hon väldigt lik mig där:) kanske blir mer lik mig ju äldre hon blir, fast när hon är bredvid pappa sin så ser man hur lika de är också:) Det ska bli jätte kul att dom kommer:):) kramar

2009-11-16 @ 19:47:49
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: sofia

aaaw, så liten o söt hon är! <3

2009-11-17 @ 17:36:37
URL: http://echoings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0