Lördag

Man överlevde fredag den 13 denna gång också:)

Väntar på att skrutt ska vakna sen ska jag bada henne och sen bär det av till jossan, älskling e redan där! Härjadde på han som fan igår att han bara gör allt halvfärdigt här hemma, samma gamla vanliga svar att han inte har nå grejjer hemma, varför börjar man då sätta upp nåt, då kan man lika väl köpa dne där sladden och vänta med att sätta upp grejjerna istället för att göra det två gånger! Dvs en gång provisoriskt och en gång snyggt!

Vilket jäkla slask väder det är ute då, antinge kan det väl få vara massa snö eller inget alls, hatar när dte är nåt där emmalan, slask alltså!

Vi såg på Fours Christmases igår, undrar varför vi inte sett den innan, reese whiterspoon var ju så söt:) Helt okej film:)


min lilla sömntuta:):)

så jäkla sött när de ligger som en liten groda<3<3



<3 mammas allt:)

Ska väl ta och göra nåt vettigt medans skruttis sover:P Duscha kankse man skulle passa på att göra:P

Kommentarer
Postat av: mammamelle

åhh hon är ju för söt eran lilla skrutta=)

ja nej det med sf-mått stämmer nog inte alltid,sen är det vanligare att magen växer fortare andra gången och det kan vara liten bebis ändå,så jag hoppas på det=) med Kew stämde mitt sf-mått iallafall,stor mage stor bebis haha så jag ska försöka få till ett tillväxtul denna gång åxå tänkte jag=)

ja nu börjar det närma sig,2 mån så hihi=) ska bli skönt=))kram

2009-11-14 @ 14:09:39
Postat av: Lena

så underbart söt:)

2009-11-14 @ 17:53:54
URL: http://www.lenasblandning.blogspot.com
Postat av: Veronica

men du, de var inte lilla dataskärmen du hade ;D haha!

2009-11-15 @ 14:00:10
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

sv; haha ja den var helt värdelös! :)

2009-11-16 @ 13:51:56
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0