Konstig längtan

När jag satt och kikade igenom lite bloggar, älskar gravid bloggar så kom en lustig känsla över mig! En känsla av saknad av att vara gravid, inte just att vara gravid men just spänningen, spänningen över hur förlossningen skulle kännas och hur allt skulle vara:) Jag har väldigt många gånger sagt att jag aldrig skulle vilja föda mer, men den känslan är helt borta, kommer knappt ihåg hur dte kändes, förösker minnas, hihi kommer bara på mig själv att tänka att så farligt var dte nog inte:P Idag skulle jag lätt göra om det, om några år ska jag  tjata till mig en till bäse:P:P

När man för första gången bäddade spjälsängen, packade bb väskan, tvättade bebiskläderna, allt det där var ruggigt häftigt för mig och det kommer man aldrig uppleva igen, iallfall inte med samma barn, samma det här med att skruttis aldrig kommer vara så här liten igen, jag kan känna sån ågren ibland att vi tex inte filmade när hon kom ut, vart super glad över att hitta en kort film på kameran när hon är ca 1 minut gammal, visste inte att älskling filmat det, men det betydde super mycket för mig:):) Då kan man uppleva det igen på nåt litet sätt iallfall:) Det gäller verkligen att njuta av varenda sekund för vips är de stora:)



Älskar min skruttis mer än ord kan beskriva::)) Du är mitt allt<3

Skruttis helt nykläckt:)<3




Kommentarer
Postat av: Veronica

sv: jaa! haha men hon som spenderade 50.000 då? haha! herregud, den summan skulle ja aldrig vilja handla för där. då finns det vettigare saker att lägga pengarna på ju :D

2009-11-03 @ 14:25:40
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0