Happy face:)

Det är vad min skruttis är:):) Åhh vad hon skrattar och ler:):) Igår tok skrattade hon åt älskling, vart nästanavundsjuk för så stort har hon inte flinat åt mig, hela hon lyste:):) Åhh mitt hjärta:) Nu ligger hon och filurar och skrattar i soffan med mig, bästa känslan:) Älskling e som vanligt och spelar innebandy:) Va i Avesta idag, älskling va på ,öte med jobbet och jag va te mamma, vi va och hälsade på mommo också, fick mommos goda pankakor<3 Sen har jag mest slöat, somnade till på soffan innan älskling åkte, så skönt:)

Igår va jag på baby cafet:) Mötte upp grannen madde och lilla Lucas och sen en vän till henne och hennes dotter och till slut Frida och lilla Alvin utanför cafet:) Va jätte trevligt, vi fikade, sjöng och så kom hon från bvc dit:) Alla bäsarna va mycket större än Isabelle, Alvin och Lucas, runt halvåret skulle jag gissa på:):) Ska bli så kul sen när Isabelle kommer krypa runt sådär:):) Träffade Jenny på hemvägen och när vi kom hem så kom Sofia och ALexander och hälsade på, då vart det en promenix till, fick användning av mitt inte så snygga men väldigt praktiska regnskydd då det snöade på rätt bra:P

Jag och Frida skulle vart ner idag igen till babycafet också och gjort fot och hand avtryck i gips på våra sötnosar men dte vart inte så, får ta det nästa vecka:) 

Imorrn ska älskling hjälpa gnubert me nå el grejjer, efetr det ska vi göra middag med han och jossan, och jossan har likla söta olle hos sig:):) På söndag blir det fars dag middag hos svärfar, älsklings första fars dag<3 Så jag kommer nog inte hinna uppdatera så mycket under helgen:)

Såg nya wallander filmerna igår, lika bra som alla andra:) Har börjat fått ont i ena tutten också, rädd för mjölkstockning, men får massera och hålla den varm haha:)


myser med sessan<3

vackraste ögonen<3



på väg till mormor:)



<3

Förresten vem tycker ni hon är lik, alla utom jossan tycker hon är lik micke:) Jag är lite kluven, mina kinder iallafall:P Sen resten micke tror jag:P

Michael och Isabelle, mitt allt<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

undra om de e nån som hålelr med mig??? =))) när komerm ni imon? nu ahr jag nog skrivit på alal ställen jag kan få tag på dig.. =)) haha.. =) puss puss

2009-11-06 @ 23:40:03
Postat av: Sandra

Hej! Gud vilken söt filur ni fick, jag tycker faktiskt att hon e lik dig :)

Kramar till er

2009-11-08 @ 10:35:57
URL: http://saiaangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0