Bvc och julskyltning

Igår va dte julskyltning är i lilla nornberg, mamma kom hit och gick ner med mig och isabelle efetrsom älskling är så långtjurig ibland och va just när vi skulle gå väldigt sur på mig, han tycker att jag härjar och startar bråk över absolut ingenting, oftast när jag inte får som jag vill, hmm undrar om skruttis har fått lika beteende efter mig:P

Julskyltningen var rena skämtet, kan knappt kalla det för julskyltning ens, men lite mysigt var dte med julmusik och sånt!
Snegade på El Clasico med älskling, häftigt att det var ju Zlatans mål som avgjorde allt, svårt att förstå hur stor han är ute i världen! Min andra älskling va ju med också, Cristiano Ronaldo, fast han är inte lika intressant längre:P

Vet ni vad älskling gjorde i lördas, hade ju skruttis i sin sovpåse här i soffan och älskling skulle sätta på ljudet lr nåt, när han satte sig ne ri soffan igen så satte han sig tror vi på hennes fötter, jag skriker till och kollar så hon inte blivit skadad, men hon gjorde inte ett ljud, tänker att han kankse inte satt på fötterna ändå, svårt att se när sovsäcken är så stor, men sen fick jag för mig att hon kanske har en sån där super ovanlig sjukdom däre mna inte känner smärta, hade precis sett Flickan som lekte med elden ska tilläggas, ensom har en sn sjukdom där, haha ja ni förstår ju hur knäppt mitt tänkande är ibland:P:P Hon var iallfall helt oberörd av händelsen, sprattlar å med benen precis som vanligt!

mitt allt<3

hjärtat<3

sötaste:)

vyssan lull

<3

Rocco har tryckt in sig under en stol, man ser ha inte alls när han ligger på den där matten utan halsband!

Har varit till bvc idag, var super stressad, håret blött,tröjan bak och fram och hann inte slänga i mig frukost, så blir det när man duschar en halvtimme:P Baby blues tetset gick bra, fick 5 poäng vad nu det betyder men det var normalt så det var ju skönt:) Skruttis väger 4990 g och är 56 cm lång, hon ligger nu på normal kurva, viktökningen ska nu börja lugna ner sig och isabelle rör sig ju så mycket nu så inte undra på att ho inte ökar lika mycket, hon hade ju en del att ta ikapp sa bvc sköterskan då hon va så liten från början:)

Badhjä'lpen var också väldigt bra, hon njölt av att bada nu, plaskade som aldrig förr:) Tänkte göra en lista på saker som jag tyckt varit bra och saker som man lika väl kunnat kastat pengarna i sjön istället för att köpt:P  Men orkar inte nu...  ska ut och gå med roccco och isabelle nu:)

Skriver nog mer sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0