Valborg och kort:)

På valborg va vi hemma hos emma och nicko:) Det vart grillning och hemmagjord brasa på gården:) Nästan alla badade tunna, jag fick dock nöja mig med att dingla fötterna, är inge bra att bada tunna när man e gravid, basilusker och sånt:P Jätte trevlig kväll som slutade tidigt, orkade inte med på portan denna gång så jag och älskling la oss nog redan innan 00,00:) Dan efter vart dte röjjning i trädgården, underbart med hus men ack så drygt:) Först begav vi oss till öb för att köpa pressening men den vi skulle ha fanns inte, som tur va hade svärfar en över:) att tömma och göra ren pooolen va inte dte lättatse men efter nån timme kunde man slicka botten på den:) Den vart färdig fylld igår, tog alltså lite över ett dygn att fyll fanskapet:) Så nu e presseningen på och bara att hoppas att vädret håller i sig så värmen stiger:)

Igår fortsatte älskling att röjja i trädgården medans jag städae inne, sen kom Jossan, Gnubert, sofia, Johan och lilla söta Alexander och grillade här och spelade kubb, också en super trevligt dag:)

Sen vart jag och jossan sugna på glass så dte blev lappens i hedemora, tre smarriga kulor och mjukglass som topping:P:P Den satt där dne skulle:P

Sen vidare och glida runt lite innna jag och älskling vart avsläppta hemma och somnade nästan direkt:)

Älskling e nu på dubbel match i avesta och jag har precis ätit frukost, försöker få i mig dne jäkla bittra tranbärsjuicen bara:/ Inte alls lika fint väder idag, jag som ville sola, men men:)

kommer nog ta hem bilen i veckan så om nån vill hitta på nåt i avesta på torsdag så hojta till för jag e nog där då:)

Älskar älskling och lillgroda mest:):)

Jag börjar bli en liten tjockis, men det gör inge:P:P

Ny matta i sovrummet, men fortfarande inga lister, socklar, gardiner mm

För en gång skull så bäddade jag:)

Valborg

Jenny, emma och alliz:)

nu börjar dte hända nåt




Kommentarer
Postat av: zandra

Jag vill umgås med dej om du kommer till Avesta på Torsda=)

2009-05-03 @ 13:11:43
Postat av: jenny

i want bor ju hemma hos mamma och å chili i iaf en vecka till om inte mer.. så jätte gärna.. :D:D

2009-05-03 @ 17:06:20
URL: http://gosangirl.blogg.se/
Postat av: Frida

Heeej.. Hoppas allt är bra me magen.. Fråga BM om och ada ute o i badtunna.. O de va helt okej sa hon för vattne simma inte in i muffen ;)

Bara man duscha efteråt o så.. Kraam

2009-05-04 @ 08:43:22
Postat av: martina

hej frida:) nej jag har också hört att dte är inte så farligt som man tror men jag har så lätt att få urinvägsinfektion så jag förösker vara lite extra försiktig, oc så ska jag bada massor i vår pool i sommar så jag väljer bort badtunna då:P:P bara kanon med magen, känner massa små sprakar hela tiden nu:):) med dig och magen:) kramar

2009-05-04 @ 23:21:47
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0