Spelkväll:)

Vart spelkväll igår med jossan och gnubert:):) först krocket som älskling vann, jag vart riktigt bitter att jag inte kom tvåa men men:):) Sen hämtade jossan en smörgåstårta hos hennes urgulliga mamma som vi fick dela på, hon kan hon:):)

Sen blev det lite monopol, har nog aldrig varit så nära att vinna, men men:) Lite andra spel sen också, blev rätt sent men kul var det:):) Måste vi gö om:)

Blir ingen båt tripp idag, älskling måste ha med nån kille för jag kan inte hjälpa han dra upp båten, men inge kul väder ändå så:)

Ska plugga nu medans älskling håller på med kursen än hihi han måste klara nå test för att få komma in på nya stället de ska jobba på, ingen ide att prata med han i detta läge om jag säger så:P:P

får se om det blir bingo lotto ikväll hos jossan:):)

Ha en bra dag:)

Kommentarer
Postat av: sofia

nej inga fläckar :) Vi tog den i mörkbrunt tyg. men än så länge är de inga fläckar. det kommer väl när lilltjejen blir större :P

2009-05-10 @ 15:29:57
URL: http://lifeoffia.blogspot.com
Postat av: jossan

ja, dens er helt taiokon ut på min dator med.. så de måste fixas.. =)))

2009-05-10 @ 16:34:20
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0