Ingen lugn stund:)

Har vart me dunderbara jossan nästan hela dagen:):) först promenad,sen spelade vi lite badminton på gården tills mamma kom och vi kunde följa med och hämta bilen i avesta/skogsbo:):) Sen klämde vi en varsin pizza mums:):) Har kommit på att jag tjänar på att köpa ett påslakan och sy om de till babyspåslakan istället för dyrt tyg, men hittade inget som jag fölll för, jo ett för 599 på jysk, skulle inte tro dte va:P:P Hann säga hej till emelie med:):) Ska dit imorrn och sen ska hon och jag hämta jenny r på tågstation, sen blir dte stan innan älskling kommer hem:):) Saknar han så:):) Har varit hemma hos jenny på kvällskvisten med och umgåtts lite:):)

Imorrn e dte halvtid med, 20 veckor:):) Känns helt underbart::) Ursäkta om jag tjatar om bebis, men dte får ni stå ut med, sparkar och sprattlar som bara den, känner mer och mer för varje dag, och håller jag tillräckligt länge så känner jag de små puffarna med handen:):) I brist på nya kort bjuder jag på lite gamla:)




Älskar älskling och lillgroda, och stora bäbisen rocco såklart:):)


























Kommentarer
Postat av: elin

sv; jaaa..mattan är från rusta. julia älskar den..(o jag med) ;)



åhh vad hhärligt med små sparkar...så mysigt.

blir mindre mysigt på slutet vill jag lova..:)

när dom träffar ett revben eller så.. :) KRAM



2009-05-07 @ 09:19:22
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktig halvtid är det ju när du gått 20 fulla veckor. Alltså när du är i v 20+0 ;) Vi ska förresten ha bebis nästan samtidigt :) Jag är ca en vecka före dej.

2009-05-07 @ 10:53:02
Postat av: martina

hej anonym:) det har du faktiskt rätt i, det står lite konstigt på familjeliv.se på denna vecka står det nu har halva graviditeten gått men procenten är inte riktigt 50%:) åhh vad kul:):) visst är dte spännande:):)

2009-05-07 @ 11:08:35
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan kika in på din fl:sida så kan vi följas åt lite om du vill :)?

2009-05-07 @ 11:13:31
Postat av: martina

anonym det vore jätte kul:):) heter mrtinaolofsson där:):)

2009-05-07 @ 11:24:38
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0