Hej hej ångest

Har ruggig jäkla ångest:(:( eftresom vi ska till stockholm imornr hela dagen så var jag tvungen att lämna bort rocco redan idag:) tur att raymond ställde upp och tog han:) Raymond fick bära in rocco för han vägrade, han var sig inte alls lik, fick sån ångets att behöva lämna min bäbis, min stora bäbis ju:( Har sån lust att hämta han och skita i stockholm, men det går nog över imorrn, sen ska jag hämta han direkt:):) Undrar hur dte blir när jag ska lämna bort bebis, kommer aldrig gå, hhii får stanna hemma med bebis för alltid:P:P

Va som sagt till avesta efter muntliga redovisningen som gick bra:) Älskling åkte då också till stockholm, han fick ju intye va ledig idag:( Sen gick jag med mamma på stan, köpte en jätte smart grej, en napp med termometer till bebis:) hört att de som man har i öronen inte är så bra, och de är ju dyra också, och stoppa en temometer i barnets rumpa vill jag inte:P

Vart ruggigt besviken då jag såg att jag fick massa mindre i srudie bidrag, kollade på csn´s sida om det stämde och det gjorde det, och nästa månad får jag inge:( Jag som trott det men kom på att vi fick en månad i förväg:( Jaja det är som dte är, så nu e man nästan pank igen, tur att det är lön om två dagar:)

Köpte jätte fina solcells lampor också, 6 st, såg hur fint jossan lyser, fats jag tog silver:) Sen vart det bara mat:)

Saknar älskling också massa mycket, nej nu ska jag sluta tycka synd o mig själv och snart sova, prata med älskling så klart innan:):

Har fortfarande ingen ork att lägga upp bilder eller svara på kommentarer, men dte kommer:P:P

Älskar mina älsklingar:):)

Kommentarer
Postat av: elin

dom rekomenderar fakitkst att man tar tempen i rmpan på barn..för dom visar exakta temperaturen...dom andra kan va missvisande..MEN..man gör ju som man sjöälv tycker är bäst..menade inte att du gör fel för det :) men sen säger ju alla olika om alla saker ocså :) kram

2009-05-25 @ 21:22:59
Postat av: Anonym

JAG rekomnderar termometern till rumpan, det är det enda stället du får den exakta temperaturen på =) Jag har en termometer till Linus som jag köpt på apoteket, det tar ca 3 sekunder innan resultatet kan läsas av =) Det är inte så hemskt somd et låter, dessutom kommer du förmodligen ge ditt barn alvedom i stjärten också om han/hon kommer behöva det någon gång =)

2009-05-25 @ 22:45:13
Postat av: Anonym

glömde skriva att det va jag som kommenterade /Linus Mamma

2009-05-25 @ 22:45:40
Postat av: martina

hej anonym:) jaha tar dte så kort tid, jag föreställde mig de där gamla som tar typ 1 minut, de som är som de man har i munne:P:P 3 sek e ju ingenting:P ja dte är sant, jag kommer säkert ha både nappen och en vanlig rump temp i slutändan:P

2009-05-25 @ 22:56:47
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: martina

hej elin:) okej, har också hört det faktiskt:) kommer säkert bli så att jag köper en sån med och tar tempen med den när om jag verkligen blir orolig:) trodde de skulle va i rumpan i typ 1 min men fick kommentar att man bara har de nån sekund så då e det ju inge farligt:)

2009-05-25 @ 23:01:41
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag rekomenderar också termometern i rumpan, vi har en napp termometer, en öron termometer och dom visar inte samma temp alls.. Sen kanske inte bebisen vill ha nappen i munnen så länge som behövs.

2009-05-26 @ 08:17:52
Postat av: Marielle

vi har napptemp och öron/panna-temp till saga och de funkar kanonbra! köpte en öron/panna-temp på babyproffsen och den visar exakt temp. pandodil får hon flytande om hon har feber :)

2009-05-26 @ 19:21:11
URL: http://rockbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0