Grillkväll och kanonkula:)

Det var meningen att vi skulle spela texas igår, men när jag och jossan var på väg till kungsör så bestämdes det att det skulle bli grillning istället:) Vi åkte iallfall till kungsör, jossan skulle hämta en cykel:) Sen blev det jag, älskling, jossan, gnubert och jocke som grillade och spelade krocket, men jag gav upp efter fruktansvärt mycket fuskande från jockes och gnuberts sida:)

Sen drog vi iväg på en firma fest som AJ hade, va där en stund, men pallar inte med super hög musik längre, blir bara irreterad och får huvudvärk (gammal nu:P) så jossan skjutsade hem oss vid 01:)

vi har precis ätit mannagryns pudding till frukost och ska se på film nu:) Ikväll blir dte brännboll, fast jag ska bara se på, ska höra om jossna och gnubert vill spela texas innan:P:P

Min mage var ruggigt stor igår, kände mig smällfet verkligen, svullen och proppad med mat plus bebis där inne:P:P





magen större än röven

Kommentarer
Postat av: Caroline

FY vad vacker du är med din gravida magen =) hoppas du och bebisen mår bra! =)

2009-05-17 @ 14:45:33
Postat av: jenny

oj vilken kula de va där :)

Jätte fin klänning med puss

2009-05-18 @ 12:23:13
URL: http://gosangirl.blogg.se/
Postat av: martina

Caroline, tack så hemskt mycket, det värmer verkligen nu speciellt när man har ångest över kläderna mna växer ur:):) dte är bara kanon med båda oss:P:

2009-05-19 @ 00:08:49
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0