Grav bil bälte

Yes jag hade vunnit ett graviditets bil bälte på tradera idag:) Nu kan jag sluta sitta och oroa mig i bilen lika mycket:) visst jag har hört att man kan ha vanligt, men jag får sitta och dra i det för att dte ska sitta under magen och dte kan ju bli lite svårt när man kör själv:) IDag tex när älskling körde mig till jobbet så fick han tvärnita för ett rådjur, men det gick bra:)

Har jobbat idag på kortids, 13 h, imornr blir dte intro igen, 12h:)

Ska uppdatera mer och svar på kommentarer när jag orkar, typ på måndag, e rätt trött nu, har bilder sen i torsdags också när vi åkte till jossan och gnubert och grillade med dem och jocke, riktigt kul kväll:):)

Ska förresten jobba ännu mer på midsommar, fick jobba hur länge jag ville dagen efetr men tog till 14,00, så nu blir det från 16,45 på fredag till 14,00 på lördag, fina stor helgs pengar:)

Älskling och jag håller på att spela ett super kul wii spel, ett click and play spel, secret files 2:):) Igår satt vi typ hela dagen med det:):)

Natti natti alla:) Love my loverboy och lillgroda:):)




Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas intron gick bra i går!! //maria

2009-05-25 @ 09:21:59
URL: http://www.maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0