YEEEEEESSSS:):)

Kollade precis min deklaration på nätet och fick en stor chock, som det ser ut nu får jag tillbaka över 12 000 på skatten:):) Det blir helt jäkla perfekt att få det til midsommar för då kan vi köpa bebis saker för det:):) ÄR så himla glad nu:):)
Snart drar jag och Emma till avesta, först ska vi till emmas mamma och käka våfflor, sen ska emma besikta bilen sen blir dte veterinären, fats jag tror mer och mer att Rocco åkt på öroninflammation, för han ruskar bara på öronen ibland och kliar sig inge mer än vanligt:)


Älskar min älskling mestatse mest:)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men,,, Vart går man in och ser det någonstans då? :) Puss

2009-03-27 @ 06:29:45
Postat av: martina

Lollo, du går in på skatte verket, sen står det inkomst deklaration, person tror jag då loggar man in med e legitimation, sen trycker man på skatte uträkning, nästa två gånger sen ser man:)

2009-03-29 @ 11:49:21
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0