Sommarjobb

Märks det att jag har tråkigt och ingen att umgås med, då har ni rätt hiih:P:P Tar ganska många plugg pauser nu, annars orkar jag inte helt enkelt:) Sitter och funderar på detta med sommarjobb, älskar ju att vara på kortis men man vet ju aldrig hur mycket jobb det kommer va där i sommar, där får man inget direkt scheema utan man lägger sig tillgänglig. Men på ett sätt vill jag och se om det finns nå jobb på nåt gruppboende här i norberg eftersom jag är så himla trött på att pendla och man måste alltid ha bil. hmm många funderingar nu, tänkte ringa och höra med chefen eller bemanningen om de tror dte kommer finnas mycket jobb på kortis i sommar:) Jag vet ju inte heller hur stor jag kommer bli och hur mycket jag kommer orka, men Kortis är ju inget tung arbete med lyft och så, och på somrarna är hittar vi på så mycket roligt med barnen:):) En sak vet jag då säkert jag tänker då absolut inte skicka in nån ansökan nånstans, enligt mig är dte bara att lägga ner odödig tid på att skriva, jag tror man får ett jobb hundra gånger lättare om man ringer, jag har då aldrig fått ett jobb där jag inte ringt och hört, ett tips bara:):) Korten är från när jag jobbade på kortis förra året:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej än så länge är det ganska tyst om det. Men snart börjar väl folk få höra det :) Ja det är skönt, men jag har ju mina "illamåendestunder" såklart också. Det är så spännande! Har du kvar bdb? Lär lägga till dig, jag tog ju bort min! Men har fixat en ny! Puss

2009-03-16 @ 20:18:48
Postat av: veronica

Sv; jaa haha just när det är såhär iaf så skulle man skyddat fossingarna på dom :) oj 35kg? det var inte illa :D lilla hunden att ha i knät :D hihi! puss sötnos! hoppas det går bra med magen

2009-03-16 @ 21:14:39
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: sofi

Hehe ja det kommer du nog göra. Jag hade en liknande vagn (babytravel smart) och den va klockren att köra så länge det inte va snö ute :) Nu har jag en brio race (sulky vagn) eftersom att Linus är så stor nu. I början hade jag en vanlig Emmaljunga med fyra klassiska hjul och den va skit bra :) Du har ju tid på dig att hitta det du söker så att säga :)

2009-03-17 @ 07:34:45
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: sofia

tack :) jo dom är gudomliga :) lilleman, han är ett charmtroll för sig=) hur går det med magen? hur mår du?

2009-03-17 @ 09:41:34
URL: http://mecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0