snälla snälla

Snälla snälla snälla rösta för fan inte på den jävla skit låten:) hihi förstår inte vad svenska folket tänker med efetrsom den är så jävla populär, tycker inte ens det är en låt, skickar vi den kommer jag tycka dte är så pinsamt att jag kommer bojkotta skiten:):) den kom tvåa på nån omröstning på rix fm tror jag de va idag, är det ett skämt eller är dte jag som har så fruktansvärt dålig musik smak att jag inte fattar grejjen! visst man får dne på hjärnan, men för att dne är såå dålig och hon är så ful, nej men vad elak jag är men caroline of ugglas är väl inte vacker, nej här hemma hejjar vi nu på hon marlena tror jag hon hette hon som sjöng lite opera:)
det blir att åka hem till jossan och gnubert imorrn och se med dem, alltid lika himla trevligt:):)

men inget godis blir det för mig, okej ostbågar men då blir dte inte lika tombombs gas i magen ahhaha:P:P mysig jag är men vafan tor inte jag e den enda som fiser och rapar dygnet runt när man e med barn:P:P

Kommentarer
Postat av: Veronica

JAG HATAR DEN LÅTEN! haha, fan om hon vinner skiten, då ska jag bli nykterist! eller alkolist, haha! ;D ja affärn här i stan är svindyr, dock ligger de i samma prisnivå som underverket gör, men där vill man lätt lägga ut dom pengarna :)

2009-03-13 @ 20:34:19
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Malin

äh blundar man o lyssnar på texten är den rätt bra.. bra text.. men kollar man på henne skäms man o blir illamående.. hon e pinsam med alla sina ryck.. själva låten är det egentligen inget fel på.. det är människan.. o den ska absolut inte vinna!

2009-03-13 @ 23:30:18
URL: http://supermalle.blogg.se/
Postat av: zizzi

ahaha jag HÅLLER MED. jag är allergisk mot henne. och jaaa hon är nog den fulaste som finns :P haha... det FÅR man tycka ^^

2009-03-14 @ 00:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0