Hur vi träffades:)

Har länge tänkt och skrivit om hur älskling och jag träffades och det får väl bli nu då:)

När jag gick i ettan på gymnasiet så öppnade ÖB i Åsbo och vi fick en uppgift i skolan där vi skulle göra nåt skit där:) Sagt och gjort så åkte vi dit:) Och vad ser jag en super snygg kille som jag sa att han ska jag bara ha:P:P Emma berättade att han nyligen flyttat in mitt emot henne i trappen och brukade ha fest:) Jag filurade lite på hur vi skulle kunna hamna på en fest hos han:P
Samma dag åkte jag upp en till gång till ÖB med mamma och emelie så jag kunde klä upp mig lite extra:) Självklart ställde vi oss i den kassan han va i:)

En kväll när vi va på fest hos Emelie kille så skulle en killkompis till mig som fått för sig att han hade känslor för mig dyka upp och säga hej, gissa vem han hade med sig, jo snyggingen från öb:P De spelade tydligen fotboll ihop:) Min "killkompis" hade sagt att han hade mig på g till micke hahah det hade han verkligen inte, jaf hade sagt att jag ville inget mer än vara kompisar:) *De gick lite fort som de kom, skulle ut på krogen lr nåt:)

Sen nån vecka senare så var det Avesta Karnevalen -04. Tror jag skulle festa med emma, emelie, camilla och co men kommer inte ihåg exakt:) Ialfalla skulle ett ex komma och jag skulle möta han, jag tyckte han hade dumpat mig på ett taskigt sett och skulle hämnas på nåt sätt:) Träffade han på kvällen där och hånglade med han, jävlades och sa att han skulle få följa med mig hem senare:) Jag yrade mest runt och var fjortis full, kom ihåg att jag tappade mig navel piercing och fick springa hem och sätta i en ny:)

av nån anledning så gick jag upp från karusell delen och upp mot stan och vem ser jag inte går mot motsatt håll vid matstugan, jo killen från öb:) Full och modig som jag kände mig ropade jag:
- Hörredu du är ju min snygga ÖB kille, han vände sig om direkt och vi började ta sällskap:) gick och pratade tror jag och hånglade utanför coop:):) Hängde ihop med han hela kvällen:) Jag försökte undvika mitt ex så det inte skulle uppstå en pinsam situation, men vi mötte han vid matsugan och han såg mig med min micke och vart skit förbannad och kastade en stor sten genom fönsret på Lindex, har för mig att larmet gick också inne på affärern:P Sen stack han och gömde sig:)

Jag hade bestämt mig att den här killen vill jag ha så jag ska inte följa med han hem första kvällen inte, lätt att säga:P:P Vi tog sällskap med Emma och skildes åt i trappen då hon gick in till sig och jag följde med Micke:) På vägen dit hade han försökt impat på mig med att han är duktigt på att gö egen musik på datorn hahha:P:P Söt han va:P

Vi låg och pratade hela natten och hade det mysigt:P:P
Micke var stupfull och det var ett under att han höll sig vaken:)

På natten vart dte livat i luckan eftersom min så kallade killkompis hade väl hört nåt rykte att jag höll på med micke och skickade sms att han älskade mig, hann ville träffas så vi gick och mötte han utanför mig, jag hade väl tydligen sagt till han att jag ville va singel och hit och dit, och att han och micke var kompisar (de va de inte), iallfall bad jag micke hålla sig undan medans jag pratade med han, men till slut kom micke fram till oss och började hångla med mig:PP Sen gick vi hem till han igen efter att jag vart upp till mamma och sagt att jag inte skulle sova hemma. (kommer inte ihåg allt exakt)

Till slut somnade vi och älskling har berättat att han knappt kom ihåg mitt namn:P:P Men när han skulle säga nåt så kom det fram rätt namn, tur för han:P:P

Tiden började rinna iväg när jag var hos micke så jag var tvungen att gå hem så jag skulle hinna göra mig i ordning för det var ju fest igen på kvällen:P Micke ville gå med mig, där vi bodde var dte tre gårdar, jag bodde i ena sen var den en gård emellan oss, så dte var super kort bit:) Precis när vi sagt hej då och jag skulle gå in i porten frågade han efetr mitt nr:P:P Av nån anledning ville jag spelade lite svårflörtad hiih:P:P Självklart fick han mitt nr:)

Sen efter nån timme fick jag sms att han saknade mig och frågade om jag ville kika över:) Jag gjorde det en snabbis:) Sen mötte jag upp mina kompisar i en lekpark nere på stan där vi satt och drack:) självklart träffade jag micke senare igen och sen dess har det varit vi:):)<3<3

Eftersom vi inte vet när vi vart tillsammans på riktigt men att dte vart seriöst direkt så räknar vi från den där fredafen den 28 maj 2004:):) Våran dag det::):) Det roliga är att just nu enligt bebis beräkningarna så kom bebis till den 28 dec, hoppas vi får ha kvar dte datumet eftersom 28 har blivit vårt nr:):)

Hoppas ni orkade läsa denna långa text:P:P

Älskar min  snygga ÖB kille över allt:):)



Kommentarer
Postat av: Helene

Myyys. :)

2009-03-24 @ 13:12:23
URL: http://helenewiklund.blogg.se/
Postat av: anna

aaw vilket söt historia, älskar höra hur folk träffas och blir tillsammans!

2009-03-24 @ 15:16:44
Postat av: martina

anna då är vi två, älskar också att läsa om hur folk träffades:):) kramar

2009-03-24 @ 16:48:22
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Linda Hallström

fan va mysigt :)

har alltid varit nyfiken på hur ni träffades :P

puss <33!!

2009-03-26 @ 10:01:55
URL: http://kissmylipsred.blogg.se/
Postat av: Pixie

vad sött :)

2009-03-29 @ 23:36:56
URL: http://pixiesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0