Första praktikdagen:)

Då var första dagen avklarad:):) Gick jätte bra, är ju i hemtjänsten, ute gruppen, fick en super bra handledare:):) Och vi åkte hem så jag kunde släppa ut rocco så det vart kanon:):) tycker synd om han att han får vara ensam så länge men men dte är bara i 4 veckor:) Denna vecka har jag 6 dagar praktik, varav en dubbeltur, sen nästa vecka bara 2 dagar, veckan därefetr 5 dagar, sen 3 dagar sista veckan:) Träffat masssa söta gamlingar också:):)

Nej nu ska jag sova, ska till doktorn imorrn i avesta hos barnmorskan, lämna kissprover och prata om mediciner:) lite mer än två veckor kvar nu till ultraljud, gissa om jag längtar:):) Ska svara på allas kommentarer imorrn om jag orkar, nus ka jag prata med min andra häft, min älskling och sne sova:):) Nu e jag inne i v 16:)):)

Kommentarer
Postat av: annica

ja visst är vår gamla gulliga...haha och du fick den bästa som handledare (fast hon säger att hon ä snyggast)

2009-03-31 @ 11:58:33
Postat av: martina

Annicka ja verkligen det är dom:):) vart riktigt nöjd med henne:P:P

2009-03-31 @ 17:07:15
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0