Vårväder?

Imorse begav jag mig mot avesta 07,30 så att jag inte skulle komma försent, vad händer då, det var total stopp första kurvan ut från norberg, anade ganska snabbt att dte måste ha hänt en olycka bakom kurvan efetrsom dte var väldigt halt, var väl en fem bilar framför och fler och fler kom bakom! Eftersom volvon har ett eget liv nu och startar inte alltid, speciellt inte efter en kort vända så vågade jag inte stänga av motorn utan lät den stå på tom gång, tänkte dte här kan ju inte ta sån lång tid, jo visst tjena, std där från 07,35 till 08,15! Som jag trodde hade det hänt en olycka, såg illa ut, en stor skåpbil som var väldigt skadad, men läste att det var två skaded på whignews, men dte lät som de klarat sig som tur var:) Mina hormoner nu e ju som sagt upp och ner, började nästan grina när jag körde förbi bilen, usch fick jordens klump i halsen!

Hade fått tag i en barnmorska och meddelat att jag skulle bli sen, även en av deras mvc sjuksköterska satt fast i samma kö så jag fick komma när jag kom:) Väl framme fick jag vänta en stund, sen fick jag träffa läkaren, var helt okej nu att jag åt mina allergi tabletter, och mina astma mediciner,l fast helst inte symbicort:)

Hon berätttade att väldigt många gör som jag när de är med barn att de inte behadnlar sin astma rätt för att de är rädda att skada barnet:):) Fick också något utskrivet mot förstoppning, så ska ta ut dte tänkte jag:) Trodde jag skulle komme mycket för sent till praktiken men jag va tillbaka i nornerg 09,30:) Sen praktik på förmiddagen, gick super bra i dag med, trivs verkligen:) Kommer bli roliga 4 veckor dte vet jag:)

Är så sjukt sugen på godis så ni anar inte, hade gått upp ytterliggare ett kg när jag vägde mig hos barnmorskan, bara att gilla läget:)

Älskling fick ännu mer än mig tillbaka på skatten, känns så bra, så vi bestämde oss för att betala av stora tv och köpa barngrejjer för resten av pengarna, blir liksom bäst att få bort så mycket lån som möjligt innan barnet kommer:):)
Nu blir dte promenix med bus och sen kika på unga mödrar, han har blivit så duktig med örondropparna, bättre för varje dag:)


Älskar min älskling mest:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0