Bebismagen:):)





Nu när jag fått fart på magen och slipper känna mig som en gasballong har också formen ändrast, innan va den så uppblåst:) Nu börjar mna se vad jag tycker ser mer ut osm en bebis mage:):)
Jo angående de jag skrivit om att jag ska ändra mina vanor, fick såklart en anonym kommentar igen:P:P
Jag vill ändra mina vanor för att jag och barnet ska må bättre, inte för att gå ner i vikt, det är liksom bara plus i kanten:) Nu ska jag börja gå upp ca 400 gram i veckan:) Barnet mår bättre av att jag inte äter lika mycket godis så som lakris, ute mat, och andra onyttigheter, så du anonyma får nog leta lite hårdare efter andra fel jag gör i min graviditet:P

Min älskling e hemma nu också:):) saknat han så:):) Imorrn ska han och jag till barnmorskan i Avesta:) ska fortsätta plugga nu:) Hann träffa jenny och hundarna idag och jossan e snabbis:):)

jo förretsen tror jga oroat mig i onödan, älskling tror att dte jag tror är bristningar att dte kan vara blodkärl som syns mer, det kan bli så tydligen och det kan nog stämma för ibland syns de mycket mindre, tex på morgonen, och bristningar borde se lika ut jämt eller:) Peppa peppa....

Kommentarer
Postat av: Petra

Åååh vilken underbar mage :)

2009-03-19 @ 20:38:45
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var ingen leta-fel-jakt. Men det lät verkligen hemskt när du själv skrev att du skulle gå ner i vikt. På internet är det lätt att missförstånd sker ;) Måste bara fråga, av nyfikenhet inget annat, hur du tänkt att du ska styra din viktuppgång till 400 g/vecka?

2009-03-19 @ 21:07:00
Postat av: martina

det var inte så jag menade att jag skulle ner i vikt, det är bara plus i kanten:) det kan man ju aldrig styra jag har bara läst att det är helt normalt att gå upp så mycket i veckan, sen om jag gör det är en helt annan fråga:)Och det jag ska göra för att undvika att gå upp mer är att inte äta för två och onödiga saker, att jag inte vill gå upp onödigt mycket i vikt och dras med massa exra kg tycker jag är inget fel på:)

2009-03-19 @ 22:03:00
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Marielle

herregud, måste folk leta fel jämt! det är inget fel i att vilja äta nyttigare under tiden man är gravid, tvärtom. ta inte åt dig av de som säger negativa saker, jag tycker det är kanonbra att du tänker på dig själv och bebisen i magen :) med nyttigare mat så kommer den få en bra start i livet och bättre än så blir det inte :)

2009-03-19 @ 23:56:34
URL: http://rockbabes.blogg.se/
Postat av: Anonym

men nu får ni väl sluta haka upp er på en ung mamma som vill göra det bästa av graviditeten, både för sig själv och bäbisen. jag tror att barnmorskan skulle reagera om hon inte går upp i vikt tillräckligt.

Martina jag håller med dig, tänk på viktuppgången för det är inte så lätt som alla säger att bli av med sen.. och bristningar är inte roliga.. sköt om dig, vilket jag förstår att du gär med tanke på dina inlägg..

kramar..

2009-03-20 @ 13:41:36
Postat av: martina

guud vilken gullig kommentar anoonym:):) den värmer verkligen:) ja precis, var där idag och jag vägde helt normalt:) nej precis väldigt många lägger på sig mycket extra under en gravidet för det "får man då" och sen blir det jätte jobbigt att bli av med det:) och barnmorskan sa också att dte är super bra att äta nyttigt och tänka på att man gör det:) desamma desamma:):) jag förösker iallfall:):) kramar

2009-03-20 @ 15:26:56
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: anna

grattis till bäbisen!

2009-03-20 @ 18:20:47
Postat av: martina

tack så jättte mycket anna:)

2009-03-20 @ 19:38:56
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0