stora staden:)

Var ute en sväng förrut igen med rocco för att kika runt lite här, hamnade inne i stan, tror jag:P:P Har aldrig gått med rocco inne i e stor stad förrut men han var super duperduktigt:) Men vågade inte lämna han utanför någon affär så det vart mest att fönstershoppa:) Det vart olidligt varmt så jag tyckte synd om bus så vi gick tillbaka:) Eftersom jag inte köpt nån bok så har jag hållt mig inne och axlarna svider som bara den:) Men ska ut nu igen en snoa:) Älskling skulle få sluta tidigare idag, han skulle precis på möte sen kommer han nog "hem":)

Vi skulle äta nån mysmiddag ikväll så får se vad dte blir:) Älskar minaälsklingar:)

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe jaha du =) ja de kan de nog varit. va iaf i avesta. fler som sett en sån i norberg =) puss

2009-06-01 @ 19:41:20
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja än så länge går jag inte upp så mkt. men vill ju att det ska synas att jag är gravid snart :P HAHA ja 119 dagar är det ju kvar!! La märke till det nu med. Så nu är det ändrat.

2009-06-01 @ 20:29:33
Postat av: Petra

glömde även svara på om jag har känt några förvärkar. Jo några,fast inte så mkt. Jag sitter mest: "AJAJAJAJ mensvärk mensvärk". Så det är mer Daniel som blir rädd då och inte jag :P Jag hoppas bara på att den inte tänker komma ut än!! =)

2009-06-02 @ 10:18:14
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0