Södertälje

Följde med älskling till Södertälje efetr jobbet igår:) Först va vi ch gratta amanda som fyllt 4 år, hon föddes ju på min och mickes 1 års dag:):) Så fort det gått:) Sen åkte vi och firade svärmor och mamma en snabbis innan det bar av:) Jag måste lära mig våga köra mer, låter älskling göra det jämt, så jag körde till enköping iallfall:P:P Sen har jag kört hela helgen på kortis, har haft en skräck att jag ska krocka med barnen i, men nu har jag kommit över dte,så roliga bilar att köra, och snart komme rju bebis och ska jag va räddför att köra med bebis i bilen blir jag fast i norberg forever:P:P

Gravid bilbältet funkar kanon, jag känner mig mer trygg och det sitter kanon långt under magen, ett mindre oros moment:P:P

Va och badade md barnen igår, bränd emig ganska mycket så det svider på nu, brände mig till och med på benet, jag som aldrig kan få riktigt färg på dom haha:P:P

Nya lägenheten är mycket bättre än dne gamla, mycket finare lägenhets hus, med parkeringhus till och med:) Går man bara utanför dörren och 100 m bort så ligger vattnet:) Och gästhamnen som jag tänkte gå till strax och säta mig och sla med rocco:)
Synd bara att jag glömde att ta med en bok, men vi skulle och handla sen så:)

Hittade en bild på hur dte ser ut här utanför:) Jätte fint:)



Blir härtilsl på torsdag sen följer jag med nästa vecka ockås, för då är dte köns ul:P:P Tok längtar:):)

Magen har verkligensatt igång och växt den senaste veckan, nu börjar dne bli rund och go:P:P Men den är suoer hög fortfarande, ser lite kul ut:P

Skriver mer sen bye bye:):)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack tack! =) Vi ska iväg nu på fredag. FÖRHOPPNINGSVIS ligger liten på ett bra sätt så hon kan se vad det är för något. Jag tippar på en tjej men sambon tror att det är en pojke, så det ska bli spännande att se vem som trott rätt! =)



Haha ja men det där med att man går ner i vikt när man ammar tycker jag alla säger olika om. Jag vet flera som har gått upp under den tiden de ammat, jag tror helt enkelt det handlar om vad man stoppar i sig och om man rör på sig eller inte. Tur jag har sån karaktär som äter nyttigt och går mycket!.. ^^ =P

2009-06-01 @ 14:40:07
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: veronica

sv; tack sötnos! japp kort kommer så småningom :)

2009-06-01 @ 14:44:06
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0