Kul väder:P

Ja som trodde det skulle bli sol idag, köpte två pocket och laddade upp för en heldag här ute, men det gör inte så mycket ändå, jag blir väldigt stressad när dte är super vamt ute, känns som man måste vara ute och pressa hela dagen, även fast man har inte har lust:)
igår va vi och handlade närälskling kom, sen gjorde vi mys middag och satt här och mös, älskar att jag får sova med älskling varje natt:):) Finns ingen underbara än min älskling:):)

Jo har glömt att skriva det men rocco han är en lten rymling, han har jämt varit jätte duktig när vi haft han på gården, men i söndags ringde älskling och berättade att rocco hade rymt från gården när han hade slumrat till, han hittade rocco hos grannarna där han låg och njöt i skuggan hos dom haha, pinsamt värre:P Så nu blir det lina på han tills han fattar igen:P

Kikar just nu på våra bästa år, ska väl läsa lite och hoppas på att dte ska sluta regna så vi kan gå och utforska lite mera:)

En vecka idag tills köns ul nu, inte långt kvar alls:)
Vi ska troligen åka ut till rickard ikväll och hans husvagn och hämta hem vår gps så vi hittar till kliniken nästa vecka:) Gissa om jag kommer vilja ha skattepengarna efter det, och köpa lite lite grejjer som inte är köns neutrala:P:P Längtar tills jag får börja fundera på allvar hur babyrummet ska se ut, vi kunde inte måla det vitt förra helgen eftersom älskling kom på att vi ska ju också göra det taket vittoch denfärgen är rättdyr så det fårvänta, i slutändan ska alla tak vara vita istället för ful furu i huset, men som allt annat lär nog dte dröjja aldelles för länge:)

Saknar älskling massa, 8 h tills han är här:):) Han försökte lyssna på bebis med ett glas igår haha sötnos, bm sa ju att man kan testa med en tom toarulle,få testa dte för angel sound har jag inte rört sen jag fick veta att dte inte va nåt bra, ska nog slänga ut dte på tradera snart:)

puss och hej:)

Saknar jossan också:):)Men på torsdag kommer jag hem, grilla då:)?:?:P

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tom toarulle funkar :p Det provade vi med töserna, men vi har inte provat denna gången än!

2009-06-02 @ 14:30:51
Postat av: jossan

ja, de tycker jag vi satsar på.. =)) å på fredag har vi ju skolavslutning också.. =)) saknar dig med gumman.. =)) puss

2009-06-02 @ 14:35:39
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: martina

Victoria, vad kul att dte funkar, måste vi tetsa nån dag:):) hur e allt med dig:):)

2009-06-03 @ 11:22:08
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0